torsdag 1 december 2011

2-månaderskontroll = check!

Idag var vi på kontroll som rubriken lyder och John gick igenom utan anmärkningar.
BVC-tanten kunde konstatera att John dregglar mkt och att han förmodligen kommer få tänder tidigt, så hon rekommenderade oss att skaffa bitring. Vill helst inte att hon har rätt för jag har förstått att amningen inte blir så kul då. Men allt som allt är jag nöjd och glad efter besiktningen.

Funderar på att baka lussebullar i helgen och gå på riddersviks julmarknad. Lite snö till det så vore det perfekt!

Kraaaaaam

4 kommentarer:

  1. Sööööööööööööt boxare!!!!

    Håller tumme för att BVC-tant har fel om gaddar och Riddersviks julmarknad låter intressant!!!!

    KRAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg boxarpose, blivande MMAfighter?

    Spännande att se om det stämmer det där med tidiga tänder... Inte så skönt för bröstet isf som sagt.

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Jag skulle så gääärna veta vikt och längd, jag som inte pratar så ofta med er...snyft men jag tycker sånt är sååå roligt. Jag håller med Mia, det blir spännande att höra om det stämmer med tänderna. Har aldrig hört det där förut. Känns lite märkligt tycker jag men...vad vet väl jag?!
    Har aldrig haft problem med amning och tänder men det är väl olika det också och mina barn har varit sena med tänder. Det kanske gör skillnad det också??!!

    Söt är han i alla fall, plutten.

    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Sött att Ariel ligger och vill vara med även när John gapar, ha ha!!!
    kram igen.

    SvaraRadera