torsdag 15 december 2011

Slapp dag

Idag har jag inget planerat utanför dörren (promenad med hundar räknas inte). Men dock en del på insidan. Kände direkt här att rubriken ljuger lite. Men det har jag ju valt själv. Jag ska tvätta, städa lite och baka. Ska testa att göra muffins på mitt egna sätt. Återkommer med resultat!

Jag ligger dock fortfarande kvar i sängen. John har somnat om en sväng så jag blev kvar. Skönt! Nu har jag hunnit läsa OCH kommenterat bloggar. Det brukar få ske i omgångar nuförtiden, läser allt och får återkomma senare och kommentera.

Ann: John får ersättning på kvällen utöver amningen. Han sover längre och verkar må bra av det. Win-win!
Jag vill egentligen bara amma, inte för prestigen utan för att det är lättare.

Nu börjar snart dagen på allvar med en dusch!

Ha en bra dag!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Gud så roligt med 5 sekunderna emellan fotona, jag och Aske skrattade högt åt dessa 2. Måste visa de andra familjemedlemmarna också!!! Tänk va det skiftar i deras små liv, tur att man växer ifrån de där humörsvängningarna, haha!!! Så pluttig han är när han låter dig läsa bloggarna! Världens största ögon!!! Va skönt att det funkar med tillägget, då kan ju alltid någon annan hjälpa till!!!

    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. HA HA... ja det var jättekul att humöret skiftade så fort. Grymt söt på alla bilderna :o)

    Mysigt med muffinsbak. Skulle gärna vräka i mig två eller fler ;o)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Gullekillen! Det var så mysigt att hålla honom igår. Vi slappade också lääänge i sängen, det är så skönt när man kan göra det. Vi får passa på att njuta, snart är de stora och rastlösa.


    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Men det var den sötaste bilden jag sett på länge, när John skrattar. Men nu måste jag komma förbi er och prata lite med John, det är alldeles för länge sen.

    Härligt med humörsvängningar :-)

    SvaraRadera