måndag 26 december 2011

Jultider

Så var julafton förbi för denna gång.
Vi hade jätte mysigt och åt så mycket gott i vanlig ordning. John sov genom hela julklappsöppningen, lite nonchalant kan jag tycka!! :)

Vi gick och lade oss strax efter 22 och tittade vidare på Sällskapsresan i sängen.

På juldagen vaknade vi inte förrän vid 10.20. John hade en riktigt bra natt och sov långa pass åt gången.
Sen satt vi i soffan heeeela dagen och tittade på en ny serie vi fixat. Revenge heter den. En spännande serie om just hämnd... Vi har ett avsnitt kvar.

Idag blir det nog inte heller så mkt gjort bortsett från en välbehövlig långpromenad för hela familjen!

Das war alles för idag!

God fortsättning!!!

Kraaaaaaaam

5 kommentarer:

  1. Så fint och mysigt ni hade det! Nu tycker jag för min egen del att det är rätt skönt att julen är över för denna gång, ego som jag är, annars är det ju ångest därhemma för just samma sak. Men icke här. Skönt med juldagen när man tillåts slappa hela dagen. Prommis lät skönt i kylan. Här är det så varmt så jag orkar inte utanför dörra.

    Massor av kramar till din fina lilla familj!
    KRAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ser jättemysigt ut och vad skönt att ni fick en bra natt också!! Välbehövligt!!

    Sött att papperet var roligt :o) och kul att han lekte sig trött med nya leksaker!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Med tanke på att det säkert var mest klappar till honom kan jag hålla med om nonchalansen :-)

    Fint bord och söt son!

    Trevlig fortsättning

    SvaraRadera
  4. Tack för en underbar julafton. Vi njöt av allt gott och den lugna dagen. Att John sov så skönt i min famn tyckte jag var mysigt. Vilken snäll kille hela dagen. Tack tack, kram o puss mamma o pappa

    SvaraRadera
  5. Mysigt med en snäll kille på julafton. Sally fick krama tomten :)

    Skönt att ni fått sova länge, sånt uppskattas alltid!

    Prommis i veckan? Det kan jag behöva!

    Kram

    SvaraRadera