lördag 10 december 2011

I bilen

Vi är på vägen till Trollhättan och har kommit lite längre än halvvägs. Ett stopp för matning och byte av blöja.
Skulle lite smidigt byta blöja i baksätet men den lilla busungen kissade så fort jag tog av blöjan. Som tur var kom det inget i sätet utan på honom och en filt. Men det var bara att byta kläder. Han låg och skrattade hela tiden åt oss när vi började fäktas med handduk, tvättlappar och blöja.

Det är riktigt busväder längs vägen, det spöregnar. Men vi kör försiktigt!

Nu ska det snart bakas pepparkakor och ätas kebab med mos mmmm!!!

Tack Ida för tips. Jag har en OtriBaby nässug och näsdroppar och han gapar som en tok bara han får syn på dessa. Men det är så skönt när han kan andas lättare igen.

3 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt i Trollis!!!

    Det var en rolig lite min han fick till när han ser lite skrämd ut :o)

    Kul att skorna passar!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha va kul att han blev lite skrämd av..,.,kanske din frisyr. Riktigt kul! Vi kom precis hem från krogliv. Jag är tyvärr sämre igen, usch, jag bara klagar men nu har jag ont i halsen igen, fy fan säger jag vilken hemskt förkylning! Ha det härligt i Trollis, hälsa mamman!!! KRAAAM

    SvaraRadera
  3. *S* han har verkligen så många roliga miner, och du är så duktig på att fånga dom också. Vad härligt för farmor att få njuta av sitt lilla söta barnbarn.

    SvaraRadera