onsdag 14 december 2011

Mixed

I måndags var det träff med mammagruppen på öppna förskolan i kyrkan. Det var en trevlig stund där vi alla fick klaga av oss lite över dåliga nätter och annat. När vi gick ut därifrån satt de som brukar hänga där (tydligen) med sina barn. Kan säga att det var en del kufar så jag kommer nog aldrig att gå dit själv och hänga. :)
Sen som ni kan läsa på Saras blogg blev jag bjuden på lutfisk innan granhandlingen. Det var så gott!!!

Jag är ganska nöjd med granen. Jag hade nog kunnat vandra runt och vara besvärlig kund en stund till men sonen protesterade i bilen så det var bara att nöja sig. Lite pynt så blir det bra!

Igår var det återigen träff med mammorna på BVC, denna gång fick vi föreläsning om tänderna.
Efter gick jag och en tjej från gruppen en långpromenad. Det var riktigt friskt och skönt.

John har bjudit på riktigt bra nätter.
Jag väckte honom nyss för jag tyckte att det var dags för mat. Hoppas detta är en ny trend som håller i sig.
Så jag multitaskar just nu, matning och bloggning.
Men nu är han mätt så vi ska sova ett tag till!

Over and out!

Kraaaam

3 kommentarer:

  1. Men vilken söt bild på kusinerna. Vad skönt att du fått lite sömn om nätterna, det behöver man, annars riskerar man att bli knäpp.

    Det är fördelen med barmark, det går fortfarande bra att ta långpromenader med vagn.

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild på Thor o John!! Sött!!

    Din gran var jättefin!! TUR att du inte tog den där som de ville att du skulle köpa osedd... den var den smalaste och ängsligaste gran jag sett!!! Tyckte att du tackade nej på ett fint sätt :o)

    Jag håller tummar för att det verkligen är en ny trend som John har satt igång!!! Skönt att få lite sömn.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tänk va Thor såg stor ut med John i sin famn. Jag skulle gärna se deras ansikten tillsammans också som en liten önskan!!! Kussarnas! Kul med mammagrupp, det tyckte jag med Adam. Alltid skönt att få dela sina probs osv. Ammar du helt eller äter han något annat också den lille? Förlåt min nyfikenhet, jag vill veta alla detaljer ;o)

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera