tisdag 6 december 2011

Nu e det jul igen nu e det jul igen..

Lägger upp ett litet bildspel (spel å spel bilder iaf).

Här hemma övas det för julafton.

Var för övrigt på efterkontroll idag och det gick bra. Fick prata igenom förlossningen lite för BM såg i journalen att jag inte haft så skoj.
John var med och bm's kommentar när hon såg honom var "jaha du har fått en sån där söt bebis". Spelar ingen roll att det förmodligen är en väl inövad replik jag blev stolt som en tupp iallafall.

Var förbi jobbet och hälsade på en sväng oxå. Där gjorde han stor succé och var i sitt esse när han bjöd på gurgel och stora leenden. Han hade dagen till ära fått på sig sina söta små adidasskor bara dom gjorde egen succé. Har inget foto på dem, får fixa det!

Allt för idag!

Kraaaaam

5 kommentarer:

  1. Men han ÄR en supersöt bebis, det är klart du ska vara stolt. Jag vill bara hålla i honom när jag ser hans lilla kropp.

    SvaraRadera
  2. Sötisen! Jag och Sally längtar efter att träffa er imorgon.

    Kraam

    SvaraRadera
  3. En liten julkorv tack, med luva, så söööt. Jag orkar inte vara här snart. Jag tycker mig se att han har din näsa by the way, plutten. Gud va rörig jag är men jag är inte riktigt vaken ännu, sorry. Blir så glad varje gång ett inlägg dyker upp från dig!!!
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. HA HA... liten julkorv.. det var roligt. Ja han är verkligen så söt!!! Var stolt som en liten tupp du :o)

    Härligt att han gjorde succé på jobbet och vad roligt att adidas-skorna var på!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. Men han är verkligen världens sötaste liten bebis er John!!! så gullig såååå!!! han lär göra succé i sin tomteluva på julafton.
    Låter ljuvligt att få vara hemma och ha kvalitetstid och gå ut och gå med vagnen. Ha det gott, kram kram A

    SvaraRadera