måndag 19 december 2011

Hejsan!

Ja oj va helgen gick undan. Lördagen var det fullt ös hela dagen. Först döptes Idas lilla Simon och sen hade vi Emma, Fredde och deras lilla Annie på middag.
Vi lånade mammas o pappas japanska stekbord och det blev mkt uppskattat.

Igår gjorde vi inte så mycket. John hade magbekymmer lördag natt tills han somnade i babybjörn på söndag fm. Sen var han sig själv igen.

Fick spontan besök av en kompis som varit och köpt en bärsele på blocket här i Hässelby så vi tog en fika och satt och slappade en bra stund. Trevligt!

Sen åkte vi och handlade julmat. När vi kom hem var det lite sent att klä granen så det får bli idag istället.

Jag plockade fram de små kläder som mamma stickade till mig när jag var liten och testade på John. Koftan och mössan kan han ha men byxorna var lite tajta.

Idag blir det tyvärr inte många knop. Skulle ha träffat Karro men efter två mindre bra nätter så känner jag att jag måste vila lite.

Ha en bra en!

Kraaaam

4 kommentarer:

  1. NÄMEN så jädra sött med dina kläder, tänk att dessa minns jag som igår. Tänk att han kan ha dem även om byxan var lite tajt! Jag har just varit ute och fikat med Adam. Så trevligt att komma iväg en stund och dessutom med sin stora pojke! Hög mysfaktor på den! Det behövde jag i deppighetsdagar som jag har just nu...

    KRAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh, den mössan var bland det sötaste jag sett, speciellt med den där sötnöten i!
    Längtar efter att träffa er igen, man kan inte få nog av John (och dig, haha).
    Hoppas han sover bättre i natt.
    Japansk stekplatta lät hur häftigt som helst! Det har jag aldrig provat.


    Kram

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅÅÅÅ jag minns också de där söta kläderna. Jag minns till och med när mamma satt och stickade dem!!! Vad roligt att få se en bild på John i dessa kläder. Jättesött!!!

    Hoppas att det blir granklädsel idag :o)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag tycker han var jättefin i den stickade kostymen, men jag är väl fel person att fråga, jag tycker ju att John är bland det sötaste jag sett, så jag skulle ju tycka han var bedårande iklädd en Freddy Krueger mask oxå *S*

    SvaraRadera