onsdag 21 december 2011

Bestyr i största allmänhet

Herre min je det är inte långt kvar nu. Och klapparna är nästan klara.

Igår var jag på glöggfika hemma hos en tjej i mammagruppen. Vi var 5 totalt. Jätte trevligt. Som vanligt halkar man in på förlossning och sånt och en av tjejerna berättade om sin lustgasupplevelse. Jag vek mig dubbel av skratt. Det var Judith en mörkhyad tjej som berättade att plötsligt under lustgaspåverkan blir hon helt chockad och utbrister: - Men herregud jag är ju svart. Ser ni jag är svart det är nåt fel!
Hahaha hur kul är Inte det!

Idag har jag och Mia farit runt och shoppat. Ikea och outleten fick besök. Vi åt en lyxlunch på Ikea med toast skagen till förrätt och köttbullar till huvudrätt! Väldigt gott och trevligt.

När jag kom hem städade jag köket och skruvade upp nya handdukshängaren på lilla toan. Två nya handdukar hängdes upp. Nu kan man gå på toa här nere igen. Hurra!

Imorgon ska det vägas och mätas på BVC för att sen möta Malou och åka en sväng till Vällingby.

Nu blir det engelsk deckare på tv!

Ann: jag förstår att julen är en tid då du längtar hem och än värre när du inte är kry. Jag saknar dig oxå extra mycket runt högtiderna och skickar varma varma kramar till dig. Jag längtar till den jul när vi alla är samlade igen! Puss o kram

6 kommentarer:

  1. Jag tackar för de varma kramarna, de behövs i dessa "svåra" tider ;o) Nämen allvarligt, jag ser också fram emot den jul då vi alla är förenade igen, så otroligt mysigt det ska bli!!! Undrar när detta kan tänkas bli....

    Jag är kär i din lilla gosse.Han är sååå goooo. Å då har jag bara träffat honom på bild, förstå när jag får se honom på riktigt, jag står knappt ut till den dagen!!!

    KRAAAAAAAAAAM o KRAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med föregående talare, man kan inte låta bli att bli kär i den där söta lilla människan. Jag blir lika glad varje gång jag får se en ny bild av honom.

    Det var en rolig lustgashistoria, förstår att ni skrattade.

    SvaraRadera
  3. Det var en rolig förlossningshistoria. HA HA... förstår att ni skrattade..

    Ja, och jag instämmer med ovanstående bägge talare. Han är så söt, så söt!!! Bara jag ser bilderna vill man göra en Lemmy :o)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. HA HA...det ska givetvis vara "göra en Lennie"... inte Lemmy som är sångare i Motörhead.. :o) Tokigt... du kanske nu såg framför dig hur jag ville slänga mitt långa hårdrockshår och digga tillsammans med John.... vilket jag iofs också vill.. ha ha....

    KrAM

    SvaraRadera
  5. Asså du/ni har verkligen världens sötaste bebis, han är så fin er lilla skatt!!!
    Ha ha lustgas storyn var helt sjukt kul. Undrar vad barnmorskorna tänkte, sa... fniss!
    Skönt att kunna åka runt och göra så mycket fast man har en liten bebbe med sig.
    ha det gott, kram kram A

    SvaraRadera
  6. Det var väldig trevligt igår, och tänk vad snälla våra små skatter var. Helt otroligt duktiga shoppingbarn, det bådar gott :P

    Vad bra att det blev bra med handdukshängaren, jag ångrar lite att jag inte köpte två röda handdukar, varför gjorde jag inte det? Klantigt.

    KRAAAM

    SvaraRadera