torsdag 24 november 2011

Mammagrupp och badkille

Igår var det träff med mammagruppen för andra gången. Det är en bra grupp och alla pratar öppet och delar med sig. Så roligt med alla bebisar som skrattar, gråter och äter om vartannat.

Idag badade jag John (låter som första gången) eftersom det är tacksägelsedagen och fin middag står på schemat! Oj va han njöt och efteråt fick han ligga nakenfis på skötbordet och det var ännu bättre!

Efteråt fick han på sig pyjamas igen (behöver inte vara finklädd förrän ikväll!). Han blev så sömnig så när jag la ner honom på sängen tog det inte lång stund från viftande ben till sömniga ögon och Zzzzzzzzzzzzzzz.

Nu ska jag ut på promenad.

Kraaaaam

7 kommentarer:

  1. Jag började nästan grina av de här bilderna så oerhört söta. Det är ibland lite overkligt att det finns en baby hos er som är er dessutom. Märklig känsla men eftersom vi aldrig träffats så blir det som en dröm eller hur jag nu ska beskriva det. HUr som så är han underbar och jag vill bara mysa med den pyjamasbabyn, bästa som finns!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt med en nybadad kille. Nakna och i pyjamas är de som allra sötast :)

    Hoppas middagen blev en succé och att John håller sig lugn och snäll.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. SÖTKILLEN!!!!! Han är ju för go!!!!

    Tack för igår!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Oj vilken fin liten pojket ni har!! ha en bra helg, kram A

    SvaraRadera
  5. Kul och härliga bilder på John. Han är så go och det är kul att han skrattar och njuter av sin tillvaro. Ha en fin advent. Krama om John från mormor och morfar. Puss o kram

    SvaraRadera
  6. Gosing i pj. Nu testar jag att kommentera, funkade på Saras blogg idag...KRam

    SvaraRadera
  7. Men han är så otroligt söt, den andra bilden är så bra, skrattar varje gång jag ser den.

    SvaraRadera