torsdag 2 december 2010

Bästa filmen!!!



Igår kom filmen ni ser ovan i brevlådan. När vi såg att den skulle komma på dvd var vi bara tvungna att förboka ett ex. Denna ska avnjutas någon dag innan julafton.

Sitter nu på t-banan på väg till jobbet. Rälsbrott idag igen, men då hinner jag ju blogga! :)
Ikväll ska vi på stjärnklart på konserthuset med kunder. Det är ju en ganska trevlig show. Sen är det ta mej tusan fredag igen!!! När man var liten gick tiden alltid så sakta fram till jul, när tryckte man på fastforward???

Ha en riktigt bra dag!!!

Kramar


4 kommentarer:

  1. Nu hände det mig, jag skrev en kommentar som bara poff, försvann, märkligt det där OCH irriterande! Men i alla fall så är filmen ovan underbar, vi laddade ner den förra året! Härligt med rälsbrott, både på gott och ont förstås angående blogg och att sitta med en massa förkylda och läskiga människor. KRAM och ha en jättemysig kväll!!! ANN

    SvaraRadera
  2. Åh vad sugen jag också blir på denna film. Snacka om att komma i lite julstämning. Funderar på att börja beta av lite julfilmer nu :o)

    Trevligt med en show. Hoppas att du får en trevlig kväll.

    Lider med dig som sitter fast med läbbiga människor!! Bläääääääää

    KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Usch, fy för att sitta fast eller passa på att ta en micro nap. Den filmen är helt underbar. Det var så vackert när jag gick hem. Sakta föll snön och man fick verkligen julkänslor. Kunde se mig själv gå som i en gammal engelsk film med jultema. Hoppas det håller i sig till jul. Kul att gå på lite festligheter på Konserthuset. Hoppas kvällen blir kul. Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Det är sjukt hur snabbt tiden går! Hoppas att showen var bra! Vet inte vad det är för show. Kram siss y

    SvaraRadera