fredag 31 december 2010

Happy new year


Jaha då var 2010 till ända! Fort har det gått och jag har likt Sara suttit med minnen från förra nyåret hela morgonen. Jag stod vid 12-slaget med vatten upp över fotknölarna och titta upp på alla risballonger. Fantastikst och det känns som igår. 2010 gick fort... Nu vill jag bromsa lite och inte springa för fort fram genom årstiderna. Jag vill hinna njuta av allt som bjuds. Nästa år ser jag mest fram emot att få hem Fam Thai på besök. Det kommer bli den beste sommern i våres liue (Grotesco i svt för den som undrar).

Igår hälsade jag på hos mamma och pappa en liten stund innan jag mötte Karro o Cattis. Vi går runt och kikar lite i lägenheten och jag inser att vår ömma moder har en samma ådra som Maria Montazami i sig, märk väl... Vår mamma var först!!!!! :)









Det finns dessutom fler tassels i en gömma i sovrummet! Jag skrattade och bad om tillåtelse att få blogga om detta!

Gott nytt år alla kära!

4 kommentarer:

  1. GOTT SLUT OCH GOTT NYTT KÄRA SYSTER! Fabian va jag saknar er nu! Men snart är jag hemma, ha ha!!! KRAAAAAAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera
  2. HA HA HA... mamma rules!!! HA HA HA

    Tack för bildbeviset!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. ha ha ha, kul med Tassels så vi har vår egna svenska Maria här hemma!! :)
    jaa, nästa år ska jag njuta mer av livet och inte stressa på. kram kram A - vi ses snart!

    SvaraRadera
  4. Hahaha det gäller väl att vara först. När jag köpte dessa så ifrågasatte de mina inköp, så jag fick dem billigare, då det var en utgången grej. Maria hade häftigare så nu är det bara att ösa på. Gott slut på er, vi hörs på nya året. Kram kram, mamma

    SvaraRadera