fredag 3 december 2010

jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Idag är det så fint snöfall så man blir lite sugen på att åka pulka!

Showen igår var bra. Sarah D Finer har en fantastisk stämma, sen var det Jöback, Jerry Williams, Charlotte Pirelli och Magnus Carlson.
Jerry fick taket att lyfta. Han var så glad på scenen så man kunde inte låta bli att ryckas med.


För den som inte ser vem det är på bilden kan jag berätta att det är J Williams! ;)



Jag träffade en gammal vän som var där i egenskap av kund (Johan H från Uppsala för de som minns denne). Jätte kul! Han körde sen hem mig och överraskade Jocke oxå!
Vissa människor kan det gå flera månader eller år innan man träffad igen men det känns precis som man sågs igår.

I helgen blir det lite fix hemma på lördagen för att sen ta emot familjen på glöggfika på söndagen. Det ska bli mysigt!!!

Ha en skön fredag!

Kramar

5 kommentarer:

  1. Vad snygg Jerry var på bilden... :o)
    Kul att konserten var bra och det ska bli väldigt trevligt att dricka en kopp (eller två) glögg hemma hos er på söndag!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Jerry har en show nu på tyrol, men han tar typ 1000:- för biljett plus mat. Det känns som lite mycket. Vill man sen dricka något till så är man ju uppe i minst 500:- till. det är synd tycker jag för jag hade väldigt gärna velat gå och se den, för jag tror han är väldigt bra på scen.

    SvaraRadera
  3. Kul att det var så bra och skönt att ni slapp betala (?) för era biljetter. Härligt med all snö och glögg därtill på söndag. Själva firar vi kungens födelsedag och farmors ankomst om fredag! KRAMKRAMANN

    SvaraRadera
  4. Kul att det var bra ös på showen. Jag ser nog dåligt men var är Jerka?. Du träffade Johan från Uppsala han som var med i Livets Ord, eller hur. Vi ser fram emot att komma och träffa er och se ert fina julpyntade hem och KRAMA om vovvarna. Puss o kram, mamma

    SvaraRadera
  5. Skrattade lite åt mammas kommentar! :-) Jo, visst var det väl han? Honom gillade jag mycket.

    Ser mycket fram emot adventsmys på söndag. Jag vill gå ut med hundarna då också! Å så vill jag mata Ariel med nötter.

    Det var väl ingen som kunde se att det ens var en människa på scenen på den bilden. Det ser vackert ut iaf.

    Kram kram Siss Y

    SvaraRadera