onsdag 22 december 2010

Julgran

Nu har vi klätt julgranen. Lika mysigt varje år! Glöggdoft och Håkan gjorde oss sällskap.

Jag trodde att Ariel skulle vara jätte nyfiken på granen men hon gick raka vägen fram tull de två gamla tomtarna och nosade.




Jag längtar just nu till imorgon kväll. Vi bestämde oss för att köpa en liten liten skinka och griljera den så man får den ljuvliga doften i huset och en skinkmacka till filmen (vi tittar alltid på "Grinchen" kvällen innan julafton om vi är i Sverige).

Tänk att jag inte ska jobba på 11 dagar!!!

Sov gott eller god morgon!!!

5 kommentarer:

  1. Åh va mysigt det ser ut med en klassisk svensk gran?`! och svenska tomtar modell äldre under?! Jag vill veta vad det är i klapparna lite senare tack. Nyfiken. I år blir jag helt utan men det gör mig inte så mycket. Det ska bli mysigt ändå!!! Massor med KRAMAR o GOD JUL!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin granen ser ut. Din magkänsla var helt rätt, den var perfekt :o) Vad skönt att du är ledig i så många dagar! Vi kanske höres en sväng under dagen!!

    KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Granen är verkligen fin och de gamla tomteparet hänger med ser jag. Hoppas Ariel bara nosar så hon inte tar och hittar på annat bus. Granen är nog för stickig så den får vara i fred. Nu ska jag köra igång med dagens sysslor sedan kommer mormor över. Ha en bra dag. Kram kram, mamma

    SvaraRadera
  4. Tänk att det alltid låter så mysigt när du beskriver julbestyren, som ur en romantisk film :-). Lite julfilmer är alltid roligt, och vissa kan man titta på ett flertal gånger.

    God jul och mys i massor.

    SvaraRadera
  5. Gud så mysigt det ser ut! Där trivs nog tomtarna väldans bra! Kram sias y

    SvaraRadera