onsdag 29 december 2010

Nytt soffbord!


Jag var så less på vår tillfälliga lösning av soffbord. Vi har haft en liten tv-bänk som soffbord. Det har inte varit hemskt men man tröttnar ju. Men eftersom vi håller på att spara till en jätterenovering så kan man ju inte gå och köpa nytt nytt. Så jag gav mig ut på Blocket och hittade mig ett soffbord. Hela 170 kr kostade det och fanns i Solna. Så imorse skjutsade jag Jocke till jobbet och åkte sedan vidare och köpte bordet.




Jag tycker att det blev jätte bra!
Alisa är inte arrangerad denna gång. Jag flyttade på sittkuddarna och en av dessa anser hon vara sin så hon lade sig direkt för att visa vem ägaren var!




Som ni ser på bilden lade jag hennes kudde lite överlappande på den andra så hennes liggställning ser inte ens skön ut! Skrattade lite åt henne.

Jag jobbade lite idag oxå men det var inte lätt att hålla disciplinen. Så efter att ha pratat med Siss S som städade för fullt blev jag inspirerad och storstädade nedervåningen och tvättar och bäddar rent. Nu är det så mysigt och fint här hemma!

Jag ska snart åka och hämta Jocke så ska vi sen åka till Fam Brändö för en umgåsafton!

Kramar

7 kommentarer:

  1. Vilket fint soffbord! Blocket är helt överlägset ibland, man kan göra riktiga fynd om man är på hugget.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint verkligen. Det är så roligt när man kan göra små fynd :o)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt soffbord men fan vilket juste soffa ni har, jag vet inte om jag har uppmärksammat den tidigare. En sån vill jag ha häääär. Vi har inte plats för alla i vår lilla när vi ska se på tv. Avis avis. KRAAAAAAAAAAAAMANN p.s Alisa är så fin och flådig där hon ligger!!! Saknar saknar.

    SvaraRadera
  4. Det där var verkligen ett snyggt bord, vilket fynd. KUl med något som inte bara ser runt eller fyrkantigt ut, kul med lite olika nivåer.

    SvaraRadera
  5. Det blev ju jättebra! Vad kul! Om du klickar på bilderna i bloggpress så kan du ställa in storleken. Jag brukar göra dem 400 px breda. Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! De passade väldigt bra in och snyggt med runt och olika nivåer. Alica passar också bra in förstår att hon vill försvara sitt revir även om det blir lite obekvämt. Nu kan du gå runt och njuta av ditt fantastiska inköp och fina hem. Kram mamma

    SvaraRadera
  7. tycker det blev jättefint med soffbordet, vem säger att man måste köpa nåt jämt! bra med lite återvinning. / Kram A

    SvaraRadera