onsdag 8 december 2010

onsdag

Som rubriken lyder kan vi konstatera att det är onsdag idag. 16 dagar till jul!
Varje morgon när jag vaknar sätter jag på julmusik innan jag ens kliver ur sängen. Man blir ju så glad av julmusik! Man nynnar med och dansar på sig kläderna och tandborsten agerar mic.

Jag har tagit ledig från 23/12 till 2/1, ska bli så skönt. Glida runt i tofflorna och inte ha några måsten. :)

Halo



Detta ljusfenomen dök upp när solen var på g ner utanför fönstret här på jobbet. Hur coolt som helst. Kanske var det det här de tre vise männen tyckte var Betlehems stjärna? ;)

Ikväll blir det promenad i snön och därefter soffan med en varm kopp te.

Ha det bäst!

Kramar

6 kommentarer:

  1. Det är skithäftigt, vi har haft det i Thailand 2 gånger sedan vi kom, fast här heter det något annat. Trodde det var bara i varma länder. Jädrigt snyggt! Skönt att du får vara ledig så pass länge. Önskar bara att det var här du var ledig...KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt med långledigt. Min chef bad mig ta ut 8 dagar semester vid nyår (tror jag det var) och jag var inte sen att tacka ja. Känns heeelt sjukt när man jobbat på bolaget fem jular i rad, där är det HÖGT tempo över jul :) Skitsnygg solbild!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det såg riktigt coolt ut, och det låter alltid så mysigt med dina snöpromenader och brasor och mys i soffan.

    SvaraRadera
  4. Åååå vad sköt med så lång ledighet. Jag som bara njuter av att på juldagen gå omkring i tofflor och morgonrock, se på tv och äta godis. Ha det så bra fram till helgen så hörs vi då. Kram kram, mamma o pappa

    SvaraRadera
  5. Vilken häftig bild. Jättesnygg!!

    Vad härligt att du har så många dagar ledigt!!!

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  6. Jättefint foto! Trodde först att det var utomlands eller nåt. Å vad härligt med tofflor hela julhelgen. Själv har jag tagit ledigt en dag! Jihooo! Men jag har inte tid att vara ledig. :-(

    Kram Siss Y

    SvaraRadera