tisdag 28 december 2010

Spel och sömn

Jag har ju lite jullov just nu och det är jätte skönt! Men jag sover alldeles för länge på morgonen. Jag har visserligen inga åtaganden men blir stressad ändå.
Idag sov jag till 10.39 och igår vaknade jag vid 11.
Känns som man sover bort all ledig tid och det är ju inte vad jag vill.

Jag har laddat ner ett spel till min nya leksak som heter Smurf Village. Det är ett sånt spel där man bygger upp en by och odlar grejer och bakar m.m.
För första gången är jag nu fast i detta!



Trodde aldrig den dagen skulle komma! :)
Det är ju inte ett spel man är aktiv i hela tiden utan det är många moment som tar massor av timmar innan det är klart (om man inte betalar med smurfbär). Bilden ovan är ett foto av en del av min by!

Nu ska jag strax skörda lumpor som behövs till medicin.

Kraaaaaaam Siss C

5 kommentarer:

  1. MEN vilket roligt spel... är det ett sådant som fortsätter även fast man stänger av det??? Det ser jättesött ut!!

    Skönt att få sova ut länge. Ha inte ångest... du har massor med dagar sedan som du kan gå upp tidigt :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. *S* hoppas lumpskörden blev god.

    SvaraRadera
  3. Passa på och njut av ledigheten du behöver säkert sömnen när du jobbar alla andra dagar. Spel kan också vara en tidstjuv som jag tycker att det alltid är när man sitter vid datorn. Men det är roligt med nya "leksaker". Kram, mamma

    SvaraRadera
  4. Gud så kul att du hittade den. Jag var ju tvungen att utreda den i jobbsyfte, men hajade aldrig riktigt grejen. Men den är väldigt söt! Hur gör man när man blandar saften med iPad? Kram siss y

    SvaraRadera
  5. Ja tänk va kul det kan vara med spel! Just nu är det trist att vara utan...jag vill ha ett igång jämt om jag blir sugen. KRAAAAAAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera