torsdag 16 december 2010

Jag vann!!!!!!!!!



Vi har precis varit på jullunch med jobbet. Jag är proppmätt! Det delades ut lotter till alla julbordsgäster. En kund ringer och jag svarar. Jag ber om ursäkt att det är stojigt men pratar vidare. Då förkunnas vinstlotten och jag hör mitt nummer ropas upp. Jag kunde ju inte låta bli att gapa högt "DET ÄR JU JAG", fortfarande med kund i luren. Kunden gapskrattade och grattade mig. Hoppas att kunden har överseende med min okoncentration.
Jag vann en övernattning för två med frukost på hotell Skeppsholmen (det var där vi åt).

JAG VANN!!!!!!!!!!!



5 kommentarer:

  1. MEN GUUUUUD SÅ JÄDRA TREVLIGT!GRATTIS!!! Det är ju väldigt ovanligt att man går och vinner på det där viset. Härligt med övernattning och va roligt att du skrev något igen, saknar ditt intensiva bloggande från start med mobilen, ha ha! KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis, vad mysigt med en liten hotellvistelse!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Åh vilken trevlig vinst!!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. GRATTIS vilken kul historia det blev av din vinst. Nu tänkte jag på Saras vinst när hon var och handlade och måste le. Kul att du vann en så härlig vinst, nu är det bara att börja planera en kväll i sta´n. Kram kram, mamma o pappa

    SvaraRadera
  5. Men Gud så kul! Vilken trevlig julklapp. Kram siss y

    SvaraRadera