onsdag 22 december 2010

fin burk



Titta sicken fin burk jag har fått! Vi delade ut dessa burkar fyllda med julgodis till kunder igår. Jag blev förälskad i burken! Och när jag sen skulle hem kom min kollega (inköpsansvarig) smygande och hade smugglat undan en burk till mig. Jag blev jätte glad!!!!!

Idag jobbar jag sista dagen på detta år. Sååå skönt! Imorgon ska det flängas runt en massa sen ska det skalas 5 kg potäter... fisken skall lutas.. Och sen ska jag hitta på något mer i matväg tror jag! :)

Nu ska jag ta några sista tappra tag på jobbet innan jag och Håkan H kan umgås!!!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Men jag fick tänka till lite där, tänkte "Ska hon umgås med håkan Hellström? Hon som inte ens gillar honom har jag för mig" *S* Insåg sen att det var julHåkan som åsyftades, lite "O Helga Natt" gissar jag.

    Jättefin burk, den kommer din syster S oxå bli avis på och vilja ha (ha ha ha)

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAA, jag blir jätteavis på den LJUVLIGA burken!!!!!! Vill ha, vill ha!!!! HA HA

    Skönt att du snart har jobbat klart och sedan kan julmysa med HÅkan (och din sambo också.. ha ha... och två hundar...)

    KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. JÄttefin burk!!! Jag fattade heller inte Håkan först, trodde du lyssnade på honom i bilen eller nåt, vilket pucko jag är. Jag som är uppvuxen med Håkan Hagegård borde väl verkligen ha fattat men icke sa nicke. Härligt att du får ledigt nu också! Var ska ni fira jul, det har jag inte hört något om? KRAAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera
  4. Jättefin burk passar snyggt vid halmdekorationen. Kul att den traditionen sitter. Vi lyssnar till Håkan varje jul på morgonen så man känner att nu är det jul. Härligt att du sedan är ledig. Kram kram, mamma

    SvaraRadera