lördag 25 december 2010

Juldagen


Jag fick aldrig till ett inlägg igår! Det var en riktigt mysig dag igår. Allt var så gott och vi åt t.o.m gröt efter lutfisken, det var många år sen känns det som.

Jag saknade dock Jocke som var i Trollhättan med Ariel (saknade henne med givetvis). Men vi hade en mysig morgon med klappar och vörtbröd!

Jag fick en iPad som jag nu sitter och skriver från. Älskar min iPad!!!

När Jocke hade åkt gick jag och Alisa på långpromenad. Hon är galen i snö.

YouTube Video

Jag och Alisa hälsade på morfars grav oxå och gjorde lite fint.

Sen hämtade Magnus mig och vårt julfirande gick av stapeln!

Idag är en slappardag. Jätte skönt! Alla glider runt och gör vad man vill och man får vara hur ful man vill oxå!

Nu har jag ansträngt mig nog!

Kramar Siss C



- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Härligt med slappardagar! Så mysigt det såg ut i snön med Alisa. Jag skulle lagt med ner o gjort en ängel om jag varit hemma nu, det har jag inte gjort på mången år men det ser grymt skönt ut där i snön och RENT. Kul med din julklapp! KRAAMANN

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad som hände med min svenska för ett ögonblick`? Lagt MED ner???

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig film! Nu blev jag glad. Var inte sur innan, men du fattar. Kram siss y

    SvaraRadera
  4. Å vad härligt att leka med Alica i snön. Vi kommer ihåg när vi hade hundarna förra julen. De var så lyckliga när vi var i Rålis och lekte. Nu har jag slappat med min förkylning och det känns något bättre men det blir att lägga sig igen efter mitt bloggande till er alla. Kram kram, mamma

    SvaraRadera
  5. Hon är så söt där hon hoppar i snön... vad liten hon ser ut :o)

    Förstår att du njuter av ledigheten hemma... härligt!!!!

    Kram kram

    SvaraRadera