tisdag 30 november 2010

Ariel + lussebullar

Lite suddig bild men här är de "vackra" lussebullarna. =) Det smakar iallafall som de ska. Igår kväll var det lugnt och lugnt som gällde hemma. En kopp te och Maria Montazami. Jag var så trött igår så efter H-fruar så var det bums i säng. Men inte blir det lättare att gå upp för det. Men solen skiner och det är alltid något. Snön riktigt gnistrar i solskenet. Trots massa minusgrader tycker jag inte att jag fryser lika mycket som man gör vid 2 plusgrader.
>
Jag är så sugen nu på att köpa en liten bil som jag kan åka till jobbet med. T-banan är avskyvärd. Mamma: Det här är inget mot sl utan resenärerna. Det är så trångt och man får stå hela vägen inklämd mellan influensan och vinterkräksjukan. Jag försöker alltid ställa mig närmast influensan. =) Det är den här tiden på året som alla jäktar och inte har tid eller råd att vara sjuka utan ska trängas med alla andra på t-banan. Så här ska surfas bilar. =)

Här kommer en liten film vi kan kalla "Nötknäpparen". När hon är på väg bort ger jag henne en nöt till (det kanske är lite otydligt på filmen).

Ha en skön dag!

KRAMAR

6 kommentarer:

  1. HA HA, vilken söt film...

    Skrattade åt att du vänder dig till influensafolket - jag gör likadant :o)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. PS.. glömde säga att jag tycker att lussebullarna var jättefina... vad var det för fult med dem???

    SvaraRadera
  3. Söta fladderöra! Det var det sötaste jag sett på länge, hur hon verkligen jobbar stenhårt med nötterna, TACK för att jag fick uppleva det på film! Lussebullarna såg ju jättefina ut, jag förstår inte heller ditt missnöje över utseendet. De såg dessutom väldigt mulliga och goda ut! Mums! Fabian nu blev jag ju hungrig, alldeles för tidigt!!! KRAAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera
  4. Lussebullarna ser jättegoda ut, de är snygga också. Kommentar till t-banan så är det MTR som ni ska vända er till, det är de som har hand om det transportmedlet. Jag förstår att det inte är kul när någon hostar en i nacken. Vilken underbar film när Ariel äter nötter. Man vill ju pussa på henne. Krama om hundarna från oss. Puss o kram, mamma o pappa

    SvaraRadera
  5. Men vad snitsig hon är, det ser och låter för roligt ut :-)

    SvaraRadera
  6. Kan inte se filmen på telefonen. Måste kolla på dator. Bullarna såg väldigt goda ut! Kram siss y

    SvaraRadera