lördag 27 november 2010

pyntardag

Lite mörk bild, min mobilkamera är värdo!!!


Det är precis så arrangerat som det ser ut!


Då var pyntet på plats. Åhhhhhhhhhh det är så mysigt! Jag har haft en amerikansk radiokanal med bara julmusik på hela dagen.
Gällande baket som så fint beskrevs igår så blir det bak imorgon. Vi sov lite för länge ( jag var ju på julfest igår och Jocke har ingen ursäkt) och tog en lång frukost för att sen börja så sakteligen. Vi for till Ikea oxå och köpte lite smågrejer och bauhaus för ved. Nu ska vi i alla fall ut och busa med vovvarna.

Festen igår var kul men jag blev besviken över maten som inte hade en tillstymmelse till jul.


Lånad hjälm, jag var icke utklädd!


Nu ska jag pälsa på mig ordentligt och gå ut. Måste se hur mitt pynt ser ut från utsidan oxå.

Kramar

3 kommentarer:

  1. Det ser otroligt mysigt ut och jag skrattade åt din arrangerade bild med vovvarna, speciellt Ariel som lagt sig till med en riktig fotomodellmin. Söt som socker. Jag förstår att det är mycket julfeeling hemma hos nu. Lite jobbigt med avunden som råder i Thailand....KRAAAMANN

    SvaraRadera
  2. Det ser jättemysigt och juligt ut... Trots skippat lussebak låter det som en väldigt mysig dag :o)

    PS.. du är lika snygg i hjälm som i mössa ;o)

    KRAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga inredningsbilder. Att det är arrangerat hade vi aaaaldrig anat. Hur som hundarna passar bra in. Visst är det extra mys när det är vinter ute. Hoppas att er dag blev som ni tänkt er. Puss o kram mamma o pappa

    SvaraRadera