onsdag 24 november 2010

Nytt test!


Nu har jag laddat ner två olika appar till min iphone som man kan blogga från. Så detta är test 2. Jag tror inte test 1 gick vägen.

Jag blev inspirerad av lillasyster som gör korta fina inlägg och det borde jag väl greja.

Det är ett härligt vinterland ute (vem mer än jag fick låten "Hej mitt vinterland..." i huvudet nu?

I helgen blir det pynt och julbak för hela slanten. Det ska bli härligt.

Idag har jag lyckats klämma in två kompisträffar på samma dag. En lunchdejt och en middagsdejt. Folk har sp mycket nu så man får klämma in allt när det passar.

Nu dags att göra chefen till lags och arbeta lite. :)

Kramar Siss C



4 kommentarer:

  1. NICE att du kan göra små inlägg nu... det ser vi fram emot. Fina kort!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga kort, framför allt det på dig! Mysigt med vinter. Undrans när jag ska få se den igen. Jättekul om du kommer igång med bloggen igen med kortisar. Superkul!!! KRAAAAAAAAMANN

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild, en riktig stockholmsbils.

    SvaraRadera
  4. Hej vad kul att du är på gång igen. Jag bläddrar mellan era bloggar varje morgon och har saknat dig. Visst är det fint ute med snö. Det måste vara toppen för vovvarna. Minns när de var hos oss förra julen. De bara älskade snön. Kram på er alla fyra. Mamma o pappa.

    SvaraRadera