torsdag 14 maj 2009

Pannkaksdagen...


Sitter här med pannkakskoma och stirrar ut på tågen som åker förbi mitt fönster på jobbet och undrar stilla vilken dag det egentligen är idag. Jag är så trött i huvudet att det inte var förrän jag kom på att det är pannkaksdagen som jag förstod att det innebär ju att helgen är nära... och det i sin tur innebär att det är Eurovision Songcontest snart (på lördag)... jihaaaa...Men vi svennar går ju på samma nit varje år. Vi är inte tillsammans med alla öststater och kan aldrig vinna igen. Så jävla trist! De släpper in någon annan vart tionde år så vi inte ska misstänka att de har en pakt. SMART!!!
Men vi kanske ska ge dem detta enda sätt att hålla ihop... de har ju uppenbarligen haft svårt med det historiskt sett.
Heja Malena!!!

2 kommentarer:

  1. Jag säger också Heja Malena men tror tyvärr inte så mycket på Sveriges chanser, men det är ju kul att vi är med på lördag...

    PS, jag vill inte vara grå längre!!!

    SvaraRadera
  2. Ska försöka lyssna på Finlands på YouTube..

    SvaraRadera