tisdag 12 maj 2009

En stilla reflektion...



Saker vi inte har i Sverige...

1: Sol hela sommaren och en luftfuktighet på 89%.

2: Kentucky Fried Chicken

3: Kameler och lamor i det fria... eller jo tydligen..Se länken
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5128107.ab

Tänk att sitta på en trevlig uteservering i Bredäng... eller vänta det blir för osanolikt...Tänk att sitta på ett hak i Bredäng med en kall i handen och vad knallar förbi utanför fönstret.. EN KAMEL OCH EN LAMA... personligen skulle jag skjuta undan ölen och ringa AA ... alternativt ställa mig upp och skrika "VEM har lagt droger i mitt glas????" på bruten Stockholmska. Sen skulle jag springa ut med mobilkameran och skicka bilden till någon kvällstidning i hopp om att få pröjs...

Fnys... och vi hundägare får skäll för att vi inte har koppel på hundarna...

Enough said...

1 kommentar:

  1. Just nu har jag så trist att jag gärna skulle sitta på ett hak i Bredäng och kolla på kameler!!!

    Kram Siss.S

    SvaraRadera