tisdag 19 maj 2009

En förlust är alltid en förlust...

En tårta till tröst!
Igår var jag på stockholmsderby. Djurgården - AIK. Egentligen finns inte mkt att säga, DIF förlorade med 0-1. Jag var ju ganska förberedd på det eftersom DIF inte gjort så bra ifrån sig hittills och jag är ju ingen huligan så jag behöver nu inte gå på lyckopiller.
Men så kommer man in på jobbet och alla som håller på AIK ska hetsa (jag hade gjort likadant).
Så dåligt som DIF spelade igår så borde AIK skämmas att det inte blev mer mål... med den repliken avslutar jag samtalen och går vidare. =)

Idag är vädret trist och jag är lite förkyld och trött. Jag har mitt hittills kanske viktigaste kundmöte idag så jag måste skärpa till mig... får be min kollega till vänster att slå mig hårt i ansiktet så jag vaknar. Jag ska till ett modeföretag och jag har aldrig varit så fult klädd som jag är idag... tror inget i min garderob hade passat detta möte iof. Mascaran är inte där den borde vara heller... i väskan och inte på mina ögonfransar...
Men men det kommer nog att gå bra ändå.

Imorgon är det halvdag... Jihaaa... Jag sitter och funderar på vad jag ska göra... lönen kliver ju in på mitt konto 00.00 inatt så risken finns att jag köper mig något onödigt och åker hem med den där sköna känslan som man får när man unnat sig något man inte behöver. =) Sen kan tänkas att det blir en soffkväll... det kan jag behöva. Förhoppningsvis så gör J mig sällskap oxå.

nu ska mascaran ur väskan och upp på mina fransar.

Over and out..

2 kommentarer:

  1. Jag blir lätt avis på din soffkväll, det vet du!!!kram Siss. A

    SvaraRadera
  2. Trist med en förlust och att kollegor ska behöva kommentera det också!!

    Kram Siss.S

    SvaraRadera