tisdag 12 maj 2009

En bra dag att börja blogga...


Ja varför inte göra som resten av världen och starta en totalt ointressant blogg. Men jag ska erkänna att det är klart att det finns fördelar med att blogga...

1: Man slipper dyra telefonräkningar för man behöver inte ringa alla man känner och berätta vad man gör i sitt lilla liv man kan sms länken.

2: Min syster som bosätter sig på andra breddgrader kan ha stenkoll på mig.

3: Man kan för ett ögonblick få känna sig som Alex Schulman eller Blondinbella för ett ögonblick... (fördel eller nackdel???)

Kommer inte på några fler just nu... men jag är nybörjare för guds skull...

Så vad gör jag just nu då. Jo jag ser fram emot att få se Änglar och Demoner i afton. Har "läst" den på ljudbok. Min kollega berättade att hon brukar lyssna på ljudbok och lösa korsord samtidigt... är jag ensam eller är det någon mer som blir impad??

Nu ska jag ta och engagera mig en aning på mina arbetsuppgifter.

So long...

2 kommentarer:

  1. Hej hej,
    Hoppas att du får en trevlig kväll och att filmen är bra.

    SvaraRadera
  2. Du är född "Bloggare", det känner jag direkt!!!
    PoK Siss A.

    SvaraRadera