onsdag 13 maj 2009

Lill-lördag... Party!


För många innebär onsdag lillördag = en ypperlig anledning att ta sig ett järn i goda vänners lag. För mig skulle det vara ett alternativ oxå givetvis men nu hör jag till det folkslaget som gillar att lägga mitt eget liv på hyllan och engagera mig i någon annans.. i det här fallet inte ens någons verkliga liv... nämligen Grey's Anatomy. Det är något med den serien som gör att jag inte kan sluta titta. Den bjuder på många intriger i kärlek, sjukdomar och vänskap. Att det finns ögongodis är en bonus.

När man sitter där och gottar sig i deras visserligen påhittade bekymmer så skaffar man sig snabbt åsikter om folk och man hittar lösningar på deras problem. Man tycker och tänker att hon borde göra si eller så... Man är helt enkelt världens bästa på att lösa alla problem (bortsett från sjukdomarna). Man kan t.o.m bli arg när de gör tvärt emot vad man tycker.

När man sen möter kollegor eller vänner och pratar om detta så låter det precis som att det är ens närmsta vän/vänner man pratar om.

Visst är det härligt!!!

Nu ska jag fundera ut något att förtära till middag!

Over and out...

1 kommentar:

  1. Jäklar, hade glömt bort att du är upptagen med Greys på onsdagar... Börjar bli så gråhårig nu att jag nästan skriker efter ditt sällskap.

    Kram Siss.S

    SvaraRadera