fredag 4 september 2009

Vilken vecka..

Jag vet att jag är dålig på det här och jag har inga bra ursäkter eller iallafall inte goda nog.
Sorry!!!
Denna vecka har gått som en berg och dalbana. Ena dagen känns det som att jag är kung på mitt jobb och nästa dag får jag en avbokning som gjorde mig till tjästefolk. =( Men ingen idé att hänga läpp det är sånt som händer (även den bästa hahahaha).

Vad händer annars då... ja hmmm... inte mycket. Jag håller i med träningen (va jag tjatar om det men jag är stolt ju) och tränar 6 ggr i veckan. Det är 1 dag över det mål på 5 pass i veckan jag satt för mig själv. Men det gör ju att jag känner mig ännu bättre.

Igår provade jag Afrodans på sats... ja va ska jag säga. Till att börja med var det en dålig instruktör som inte kunde hålla takten och sen kände jag mig inte alls som en afro.... snarare som en afrikansk elefant. Jag är inte så graciös kan man väl säga.
Det var ganska kul för igår innan vi skulle gå dit frågade Ted (mörk kille från eritrea) vad Afrodans va. Vi sa: "-Ja ehummm Afrikansk dans." Ted svarade: "- Det finns inget som heter Afrikansk dans". Så jag vet egentligen inte vad jag var på igår men jag har fått en plötslig lust att panta mera. =)


I helgen har jag inget schema alls att följa. Ska bli väldigt skönt. Jag gör det som faller mig in.

Så till er alla från mig.. trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Du är en kul tjej du, återigen! Och duktig!!!//massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja ha sett dig på afro-dansen :o) Det blir bättre nästa gång! Känner på mig att du är som gjort för att dansa afro!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är klart du ska tjata lite om hur duktig du är, för det är du.

    SvaraRadera
  4. Ni bidrar till att jag tycker att det är roligt att fortsätta! Tack!!! Kramar Siss C

    SvaraRadera