måndag 28 september 2009

Helgen

Fredagen var lugn så när som på lite städning. Vi spanade på idol och var försoffade hela kvällen.
På lördagen åkte var det så dags för Ladies Night med Carina. Jag och Jocke åkte hem till Carina och Micke och åt middag och jag gjorde mig iordning för kvällen. Sen bar det av mot Globen.
Vi tog några drinkar innan vi intog våra platser i Globen. Vi satt ganska långt ifrån scenen men vi hade ju jumbotronen mitt framför oss så det gick bra ändå.
Jag måste säga att showen överraskade mig. Vet inte hur jag trodde att det skulle vara men det var humor på hög nivå och väldigt bra musik. Andreas Johnson och Martin Stenmark stod förstås för skönsången. Micke Tornving sjöng oxå men går inte att kategorisera som skönsång.
Och Martin S är ju riktigt trevlig att titta på. Jag och Carina var båda beredda på att skicka sms till Jocke och Micke att "vi kommer inte heeeeem ikväll", men det vore ju att ha lite för höga förhoppningar om kvällen... hehe. Det var 10.000 pers i Globen och ALLA var kvinnor. Såg faktiskt inte en enda man förutom i baren. När MS klev in på scenen trodde jag att Globen skulle falla i bitar av alla galna kvinnor som hoppade och skrek.
Magnus Samulesson var där oxå och flexade musklerna... tycker ju att han är mer fascinerande att titta på än vad han är snygg.

Efter showen åkte vi in till stan och dansade loss på Bluemoon bar. De hade ett riktigt bra liveband där som vi diggade till. =)
Vid 02.30 gav vi upp och åkte hem. Vi åkte t-bana... jag brukar inte vilja det när man är ute så där på natten och det skulle jag inte ha gjort heller... det var spyor och fylla överallt. En kille kastade sig av tåget och tömde sig totalt i närmsta papperskorg. Trist avslut på en väldigt trevlig kväll.

Igår var vi slöa som tusen... satt mest och snackade skit. Jocke och Micke behövde åka och jobba en stund på em så vi åkte med och gick planlöst runt i Nacka Forum.

Var helt färdig igår kväll. Blev grönsaksdip till middag framför en film i soffan.

Jag lägger med några bilder från Kick-offen här.


Ribbåt
Vi ligger i nätet bakom denna kille... men ni ser i hans hår hur hårt det blåste!

Nu lyfter vi!!!


Mössa på, måste skydda mina arma öron!


Tjohoo va det går undan!!!
Bilderna går att centrera men inte texten.. jaja.. håll till godo! =)






5 kommentarer:

  1. Va roligt att få se DIG igen!!! Va söt bild på dig och det ser ju onekligen väldigt häftigt ut!!
    KRAM ANN

    SvaraRadera
  2. Och du är så söt att du till och med är fin i luva. Det var dessutom kul att du skrev att ni inte åkte in till bluemoon bar och dansade loss till band *S*

    SvaraRadera
  3. Ser jättehäftigt ut på bilderna. Instämmer att du är söt även i mössa!!! Hoppas ni hade roligt när ni inte var på Bluemoon barn :o) HA HA

    SvaraRadera
  4. bar ska det givetvis stå... HA HA...

    SvaraRadera
  5. Hahahahahaha det gick nog av bara farten när jag skulle skriva in... jag är en så negativ person så inte kommer automatiskt... hahaha... nu rättar jag till det! Kram

    SvaraRadera