fredag 11 september 2009

Kryper i kroppen

Nu har jag snart varit hemma i två dagar med förkylning. Natten till torsdag hostade så jag trodde jag skulle behöva en sån där extra lunga. Så när jag gick upp på morgonen insåg jag ganska snabbt att jag inte skulle gå till jobbet. Jocke gick hemifrån med internet så jag kunde inte surfa utan jag var förpassad till all FANTASTISK tv som sänds dagtid. Min fjärrkontroll gick varm av allt zappande. Men eftersom jag var så seg i kroppen och knoppen brydde jag mig inte så mkt.
>
Idag känner jag mig mycket bättre men tyckte ändå att det är onödigt att gå till jobbet innan jag friskat på mig ännu mer. Men när man börjar känna sig lite piggare (ingen koppling mellan pig(g) och svininfluensan) så börjar det krypa i kroppen. Man har inte samvete att göra något direkt på dagen eftersom man är hemma från jobbet men jag ringde Siss S och frågade om hon ville ha mitt sällskap i afton... till min glädje ville hon det! Så det blir hamburgare med "Kändisdjungeln" som efterrätt. Jag har inte fattat riktigt hur det funkar men det ska bli spännande och se vad för fredagsunderhållning tv4 bjuder på ikväll.
>
Ann: Du vet att du kan gå in på tv4play och titta på Idol och massa annat. De flesta kanalerna har play. Jag tänkte så du förstår vad vi pratar om framöver. =)
>
På söndag ska jag och Jocke med Carina och Micke till Gröna Lund. Jocke och Micke har fått gratis biljetter och åkband. Måste utnyttjas. Ett åkband är ganska bortkastat på mig men det är ju gratis. Jag kommer nog att stå att titta på mest när de andra åker. Jag återkommer med hur modig jag var.
>
Nu börjar Sjunde Himlen på tv en serie av ingen annan än Aaron Spelling... givetvis en serie om en präst och hans familj. Massa moraliska undermeningar och så. JÄTTE BRA!!! Jag kan bli så full i skratt (jag såg ett avsnitt igår) för det är liksom inte konstigt att pappan (prästen) i familjen ligger på bordet på uteplatsen och sjunger "Please God oh please God oh please remember me".
Här är det ju tvångströja på sånt nästintill. Förstår ni vilket skräp som sänds på tv... inte konstigt att det kryper i kroppen på mig.
>
Kramar

5 kommentarer:

  1. Det blir en trevlig kväll med hamburgare och kändisdjungel :o) Förstår att det kryper i kroppen på dig!! Gå nu inte och bli fanatiskt religiös efter att du har sett dagens avsnitt ;o)
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Tyvärr går det inte att titta på Tv4 härifrån, snyft. Jag hade gärna sett Idol.KRAM

    SvaraRadera
  3. TV4 har bara rättigheterna att sända i Sverige. I alla fall när det gäller fotboll. Det ska tydligen gå att kringå det. Jag kan forska vidare i ämnet om någon är intresserad? GF har alla svaren.... :)

    SvaraRadera
  4. Man måste tyvärr befinna sig i Sverige för att kunna se,MEN man kan se det mesta på Youtube, men det blir liksom inte samma sak, inga hela program. För övrigt har jag oxå sett Idol den här gången, men jag klarar knappt av det, jag får ont i magen när det är så där pinsamt.Stackars människor, däremot är jag kär i den manliga Bagge :-)

    SvaraRadera
  5. MEEEEEEN och varför hann du skriva medans jag höll på att fylla i lösenord och annat jox.

    SvaraRadera