fredag 18 september 2009

...

Imorse när jag kom in i simhallen var två banor avstängda för tävlingssimmare. Det var fullt ös och en tränare som stod och skrek orders från bassängkanten. Jag kände mig som en grinig kärring när jag simmade, för de plaskade så mycket att jag fick kallsupar hela tiden. Man kan även säga att de agerade vågmaskin för oss motionssimmare och det var jätte jobbigt för när man bröt vågorna så fick man hela tiden upp vattnet i facet och näsan. Men det var bara att bita ihop och slutföra simningen och tacka de som uppfann fetvadden (med tanke på min arma öra).


Så var det alltså fredag den här veckan oxå... tiden går så fort. Normalt sett skulle jag bli lite besvärad av det men nu har man ju en längtan till vintern som aldrig förr.
Jag undrar om jag är ett pucko om jag tar fram resväskan och börjar lägga i saker till resan. Jag använder ju inte sommargrejer mer just nu. Jag vill köpa allt på travelheroes.se.

I helgen ska vi fira Magnus som fyller år. Jag satt just och surfade presenter till honom. Svårt! Men jag har ju en backup om jag inte kommer på nåt. =)

Nu ska jag koppla på hjärnan för ett par timmars arbete.

Kramar

4 kommentarer:

  1. Inte är du ett pucko, men själv skulle jag tycka att det skulle förta lite av nöjet när man börjar närma sig avgång! Själv vill jag längta efter att ta fram väskan. Sedan är jag kanske överdrivet tidigt, men två veckor innan tror jag att mina väskor kommer fram!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Du har rätt. Men jag kanske kan köpa på mig små saker och lägga undan iallafall. =) Kram Siss C

    SvaraRadera
  3. jo, ett litet pyttepucko är du om du packar ca 3 månader innan avfärd *L* men ett ganska sött litet pyttepucko. Undrar då, skall resväskan stå framme någonstans och lixom fyllas på efter hand då?

    SvaraRadera
  4. Otroligt rart att du vill packa redan, puss till dig//Ann

    SvaraRadera