fredag 7 oktober 2011

Då var vi tre!!!

Ja det är ju ingen nyhet att vår son anlänt. 03.27 4 oktober ändrades allt!
Allt som förr varit så viktigt känns plötsligt larvigt. Ja det är nästan nåt religiöst över det hela.

Vi har lite roliga filmer från förlossningen som vi bara ska kolla igenom så kanske det dyker upp nåt klipp här. Det är under påverkan av lustgas som det blir lite tokigt ibland. :)

Vi fick komma hem igår och då rann även mjölken till och de berömda lilleskutt-tårarna infann sig vid oanade tillfällen och helt plötsligt.

Första natten hemma gick väldigt bra tycker jag. Han sov bra mellan amningarna. Jag var ju trött ändå imorse men helt klart mer utsövd än nätterna innan. :)


Idag gick vi premiärtur med vagnen och vi hann inte många meter innan regnet öste ner så vi fick inviga regnskyddet oxå.

Efter det åkte vi en tur till Barnens Hus i Barkarby, mest för att komma ut och röra lite på oss.

Snart kommer Sara med fam över för att kika lite på lille John.

Känner att jag inte skriver så kul nu, i min bubbla har vi jätte kul men svårt att förmedla. Känner mig mest som en hippie som har svårt att förstå hur stor kärlek detta är!

Lite bilder på det! Peace out!

Kraaaam

5 kommentarer:

  1. Underbara lilla kille!! Helt fantastisk! Nu längtar jag ÄNNU MER!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Han är så otroligt jättesöt, på den första bilden känner jag riktigt hur jag vill hålla om hans lilla kropp.

    Det är känslornas tid, massa kärlek, nerver och hormoner i svaj, men så otroligt härligt! Ett litet underverk har skett, så visst ÄR det nått religiöst över det hela.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Så himla himla roligt att få se på en massa bilder av lille John. Det hoppas jag att du orkar fortsätta med??!!! Han är så fin och ser ut att dofta helt fantastiskt gott. Håller med Nenne, första bilden, vilken lust man får att hålla i den lille!!! Religiöst, det är verkligen rätt ordval, den kärleken man känner för sina barn, den är gränslös, så underbart!!! Mass med pussar o kramar.

    SvaraRadera
  4. Tack för att vi fick komma förbi och titta och hålla i honom. Han är så söt så söt och liten och pluttig!!! Han är ett litet underverk och jag instämmer med er alla, det är verkligen något religiöst över det hela :o)

    Jag är rädd att Thor kommer att vilja springa hos er hela tiden nu... jag ska lägga band på honom!!!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  5. Jätte grattis! Han är underbart söt! Njut och mys!
    Har hundarna träffat honom än? Igen, super stort GRATTIS.
    Kram,
    Gunilla, Elisa & Lucas

    SvaraRadera