onsdag 12 oktober 2011

Onsdagsmys

Idag har jag och John varit helt själva. Vi tog en promenad med vovvarna i solskenet. Han sover så gott i vagnen. Sen har vi haft soffhäng resten av dagen. Det har varit supermysigt. Nu är Jocke ledig resten av veckan så vi kan ha lite familjemys.
Imorgon kommer BVC på hembesök. Ska bli kul att se hur mkt han har gått upp. Jag tycker han äter mycket och har nog blivit lite rundare om hakan.
Men vi får väl se.

Jo jag har ju glömt att berätta hur hundarna agerar. Alisa är helt obrydd som förväntat. Ariel är jätte nyfiken men sååå försiktig. Hon vill vara med överallt men håller avståndet. Om John gråter högt en stund piper hon ikapp. Hon ser ut att vilja hjälpa till på nåt sätt.
Jag tycker att det går jätte bra, vet inte om jag hade förväntat mig nåt annat men ändå.


Ett leende smög sig fram


En väldigt söt pyjamas som John fått av Gunilla, Lucas och Elisa.


Skön stil!!!!


Kraaaaaam

6 kommentarer:

  1. Lilla söta John, hur sött som helst med ett leende i sömnen! Ja kan inte säga nog många gånger hur glad jag är över din effektivitet med kameran och att lägga upp det här. Det betyder hur mycket som helst för mig.
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad mysig er lugna dag lät. Det är ju så skönt att det går så bra med hundarna. De är ju så duktiga o kloka. Bilderna på John är jättesöta. Han är ju för go.

    Vad roligt med hembesök från BVC :) se nu till att damma i vartenda hörn ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder. Han utrycker verkligen att han mår bra. Skönt med lilla familjen samlade några dagar för mys. Ha det så bra, puss o kram, mamma

    SvaraRadera
  4. Men guuuud sicken söten liten kille!!!
    och vad kul att se JOckes hans bredvid, handen ser ut som en jättes och John ser ut som lilla pyret.
    gulligt leende, låg han och småfes då eller bara en härlig dröm!!! :)
    Sött att höra med Alisa att hon verkar vilja hjälpa till i flocken och gnyr lite sött när john piper. / ha en underbar dag mamma! :) Kram kram A

    SvaraRadera
  5. Lilla sötnöten!
    Han är verkligen alldeles ljuvlig! Mysigt att ha Jocke hemma i några dagar och bara vara. Ariel var så gullig när hon sprang upp för att "hjälpa till" att byta blöjor när vi hälsade på.. :) Ni kanske kan lära henne att genomföra blöjbytet?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Han är så otroligt go, vilket rart liten leende. Det är jättekul att få se alla bilder på John, fortsätt med det snälla!!

    SvaraRadera