söndag 9 oktober 2011

Bilder

Vet knappt var tiden tar vägen så det blir ett inlägg baserat på bilder och inte så mkt text idag.

Bilden ovan är när vi sitter i bilen på väg till återbesöket på bb för pku-test. Allt gick bra bortsett från att lille John bajsade ner hela bordet och lite på vågen. :)

Imorse hittade John handen ordentligt precis som Aske och även jag gjorde som liten.

Mys med pappa på morgonen.

Pyjamasen på bilden ovan är från familjen i Thailand och är supermysig.

Ja det var vad jag har att bjuda på för denna gång!

Kraaaam

7 kommentarer:

  1. Han är helt underbar. Sååå mysigt att få mysa med honom idag, nu är det hög tid för hans kompis att titta ut tycker jag :

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag blir så avis, jag vill också ligga och morgonmysa med lille John, eller eftermiddagsmysa eller kvällsmysa eller vad som helst. Han är så rar, skrattade högt åt första bilden, han ser för kul ut där.

    SvaraRadera
  3. JAG MED!! Ahhhh!! Han är så SÖÖÖT!!

    SvaraRadera
  4. Alltså jag vet inte hur jag ska beskriva vad jag känner när jag ser alla bilder, jag är överväldigad. Inte blev jag mindre ö-d när jag ser att han väljer samma fingrar som Aske. Så otroligt sött, och pyjamasen va roligt att den passar och den var ju riktigt söt även på!!! KÄRLEK FRÅN MIG!!! PUSS O KRAAAM

    SvaraRadera
  5. Men åh vad söt han är och så fina bilder. Vilken kärlek man blir alldeles matt. stor kram från Anna - förstår att du är världens stoltaste mamma

    SvaraRadera
  6. hipp hipp hurra!!! Nu kunde jag äntligen skriva ett inlägg igen. Vet inte vad det har varit men det har inte funkat på flera dagar.
    Bara så att ni vet Ann, Sara och Caroline! därför har mina hälsningar uteblivit. kram från anna till systrarna

    SvaraRadera
  7. HAN ÄR SÅ HIMLANS SÖÖÖÖT OCH GO!!!

    Du får gärna basera alla dina inlägg på foton av plutten. Du behöver itne skriva något alls om du vill :o) Foton räcker gott och väl!!

    Kram kram

    SvaraRadera