fredag 30 september 2011

Dagen D imorgon

Ja nu har jag varit ledig i 3 veckor och fullt medveten om vilken usel bloggare jag är. Tiden har gått och jag vet knappt vad jag har gjort. Senaste tiden har jag nog mer eller mindre isolerat mig. Och denna vecka har jag sovit så mycket att man skulle kunna tro att jag är i tonåren igen.

Jag har inga direkta känningar på att det ska starta mer än att det känns annorlunda i magen, en hel del förvärkar men det betyder ju inte att det snart är dags. Det enda jag kan vara säker på är att jag inom tre veckor fått bebis! Jocke är dock övertygad om att vi har en punktlig bebis som kommer på utsatt datum....hmmm.

Jag har ju inte tidigare bjussat på någon magbild men nu är det dags.



Magen står verkligen rakt ut och är stenhård!

Så nu är han välkommen ut när som helst.

Kraaaaaaaam


4 kommentarer:

  1. Fina magen! Och fina du! Jag hoppas att er bebis dröjer för jag kommer längta ännu mer efter vår annars.. :) Tycker att båda kan pallra sig ut närmsta dagarna, vi har ju shoppat och förberett allt för dem nu!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är så magnifik, i morse tänkte jag att jag kanske skulle ringa och kolla om du va hemma, så jag skulle hinna ta en sväng och kika på magen innan jag började jobba på eftermiddagen, men så blev inte fallet.

    Jag vet ju att den kanske är borta innan helgen är över, och jag tycker det är så fascinerande att se.

    Tycker du är så otroligt tapper, jag hejjar på dig!

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen såååå fin din mage och så stenhård att det känns helt sjukt. Ja, nu längtar vi efter den lille skrutten!!

    Tack för all hjälp igår med strulet. Jag tror jag fick 120 nya gråa hårstrån!!!

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Ja jäklar vad den står rakt ut, ser riktigt kul ut!!! Magnifikt var ett bra uttryck från ovan! Snart snart så kommer han, så mysigt!!!

    Saknar dig massor varje dag!!!

    SvaraRadera