måndag 12 september 2011

Nya rummet!

I fredags var jag hemma hos Sara och tittade på Idol. Jag gillar tyvärr inte Alexander Bard.. Hur kan han säga att någon är FÖR MYCKET?? Jaja...
Birk kom med en liten present som han har gjort till den kommande lilla kusinen. Det var en supersöt liten kudde. Thor kom oxå med en jättefin kudde som han har gjort och det är en perfekt nackkudde som jag nu har när jag ligger i soffan och tittar på tv.

I lördags fixade vi i barnrummet. Det är nu bara detaljer från att vara klart.
Gardinen ska på plats, lite tavlor upp på väggarna och lite småfix. Vi är jätte nöjda så här långt!
Här kommer lite bilder.

Biltavlan ska nig inte hänga där men Jocke ville tänka lite till på var han vill ha den. Den tavlan lägger jag mig inte i.

Det är svårt att få till det mysiga med min mobilkamera men ni får fantisera hur mysigt det är.

Min första lediga dag idag. Hittills har jag varit i skogen med vovvarna en timme och sen har jag börjat röja i tvättstugan. Ätit lite lunch (blodpudding) och nu knaprar jag en morot och vilar i soffan lite.

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar

5 kommentarer:

  1. Det ser JÄTTEFINT ut!!!!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Det ser supergulligt ut! Åh jag blir riktigt avis på er, så förväntansfulla och nyfikna på er lilla gosse som kommer snart!!!!Otroligt mysigt! Va duktiga ni har varit att ha hunnit med allting inför ankomsten!!!

    Puss o Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättemysigt! Nu blir jag sugen på att skruva ihop vår säng också, även om vårt stackars barn får sova inne hos oss :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men oj vad fint det blev!!! jättefint!!! måste kännas så spännande. Tänk att han snart är här. Skönt för dig att du hinner få vara lite ledig hemma innan och gå och plocka och försöka förbereda sig även om man kanske inte riktigt kan det helt första gången. Mysigt!! ta hand om dig nu, kram kram A

    SvaraRadera
  5. Det ser verkligen fint ut. Nu är det bara gardinen som ska upp och den ligger klar här hemma. Tänk vad fort tiden går det är inte många dagar kvar. Tyvärr är jag hemma då jag är förkyld annars skulle jag fara över med gardinen. Men till helgen ska vi väl kunna sätta upp den. Puss o kram, mamma

    SvaraRadera