onsdag 7 september 2011

Bara två dagar kvar... Om man inte räknar idag!

Ja nu sitter jag på t-banan och småler för att nu slipper jag snart åka t-bana på ett tag. Idag är inte en av de bästa dagar på gröna linjen. Jag sitter bredvid en man som gått lös på sin parfym så pass att det på riktigt sticker i ögonen. Var tvungen att smygfota hans hand... Den kan nästan avslöja att det inte är en snäll parfym han har på sig.

Inga fördomar här inte.

Bakom mig är den en stackars mamma med två barn i syskonvagn. Mamman ser trött ut men kan inte vara mer än 23 år gammal. Hennes barn är minst sagt missnöjda idag. Hur hon är försöker med len stämma lugna dem så höjer de bara volymen. Huva vad det måste vara jobbigt för mamman. Folk tittar argt på henne som att det ska få barnen tysta.
Ena barnet heter Lisa-Marie hörde jag. Kan det vara därför hon är så ledsen???

Nu är jag snart framme på jobbet. Idag blir ingen lång dag för vi ska till BM för att sammanfatta graviditeten på eftermiddagen. Jag får således åka bil hem idag! Jihaaaaa!

Detta var ett ganska onödigt inlägg men var tvungen att vara lite negativ så jag kan visa upp ett glatt fejs på jobbet!

Ha en bra dag!!!

Kraaaaaam

3 kommentarer:

  1. Jag skrattade tillsammans med Marcus och Adam åt ditt inlägg från tuben, HA HA, att du fotade handen. Det var jättekul. Även att flickan var ledsen över sitt namn, din humor är bäst!!! LOVE!!! Åh så skönt för dig att slippa åka mera fram o tillbaka varje dag, jag njuter med dig. Önskar bara att jag vore lite närmre. Kan vi ha lite live snart?

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. HA HA, det var ett roligt inlägg!!

    Vad skönt att det är så få dagar kvar. Underbart!!!

    KRam kram

    SvaraRadera
  3. *S* du är så rolig. Tänk att han snart är här, helt fantastiskt!!

    SvaraRadera