onsdag 25 november 2009

Börjar bli snurrig...

Imorse gav jag mig iväg till gymmet för en omgång. När jag duschat och ska klä på mig så inser jag att jag glömt att ta med bh. Hmmm vi ska ha kundevent till kvällen så att gå utan är icke ett option. Det var bara att åka hem och hämta. När jag kommer hem har jag glömt vad det var jag skulle hämta.... =) Som tur va låg ju bh'n jag tänkt packa framme, så jag kom på vad jag skulle göra. Jag blev jätte sen till jobbet men förklarade läget för tunikan som bara skrattade.
Jag kommer säkert att salta en rabarberpaj härnäst... =) Är detta typiskt för resfeber???

Idag ska jag till Forex på lunchen och växla mina första slantar till resan. Jocke har ju hunnit med ett par vändor till Forex men nu är det så dags för mig.

Ikväll som jag skrev ska vi ha kundevent med jobbet. Vi ska gå och se Nanne Grönwall o co på konserthuset. Jag är ju inte ett jätte stort fan av henne men det blir säkert trevligt. Det är ju en julkonsert så det ska bli spännande att se om några julkänslor letar sig fram.
Igår surfade jag faktiskt fram Håkan H och lyssnade på O Helga Natt. Jag fick tårar i ögonen. Fick de där känslorna man fick när man var liten och man vaknade av att mamma satte på Håkan H på högsta och kom och väckte oss medans pappa kokade choklad. Håkan H är nu inbokad på flyget till Thailand för att framtagas på julafton.

Helgen som gick var förövrig jätte mysig. Vi var ute och gick i höstsolen och lagade god mat och drack gott vin, vi tittade i skolkataloger och skrattade oss halvt fördärvade när vi tittade på personer som man var lite smygkär i eller tyckte va snygg. Hur tänkte man????!!!!! Hahaha.

Nu är det dags för jobb igen...

Kramar

3 kommentarer:

  1. Ha ha, du glömde BHn och jag satte på mig två!! Det har nog något med resfebern att göra. Se till att inte baka något fram till jul!!! :o)

    Jag vill också växla pengar. Ska ta tag i det i nästa vecka tänkte jag.

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Det hör väl till att man ska göra lite tok innan en resa, lustigt att det gällde bh:n för dig med :0) KRAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Vi hade önskekavalkad på julsånger i helgen, och önskade våra favoriter, mitt val blev då just O helga med HH. Det är han som gör den absolut bäst.

    SvaraRadera