fredag 20 november 2009

Weekend


Nu är det helg igen, ja nu är det helg igen och helgen varar fram till måndag...

Idag ska jag plocka upp mina äldsta vänner och styra skutan ut på landsbyggden.. eller iallafall till Barnens ö. Vi ska ha tjejweekend på K's land. Det ska bli riktigt mysigt. Mjukisprallor och lite gott vin. Trefligt!
Alisa sitter och väntar tålmodigt i bilen för hon ska få vara med på denna tjejhelg. En liten paus från lillsyrran. =)

Idag är det den 20'e nov, det innebär att 20'e inte kommer dyka upp en gång till i almanackan innan jag åker. Hihi... man måste ta vara på alla små glädjeämnen i mörkret.

Nästa vecka kommer gå undan. Vi har kundevent på onsdag på kvällen och på torsdag är det mediamecca. Herre.. hur ska jag orka. =)
Jag är väldigt trött nu för tiden. Vill bara sova. Det känns i hela kroppen att den behöver semester. Och hjärnan går på lågvarv.. den förbereder sig för kommande semester.

Nu är det dags att gå ner och prata med Alisa en stund så hon inte känner sig bortglömd.

Treflig helg till er alla!!!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Trevlig helg till dig med, och har det så massa mysigt som du bara orkar!

    SvaraRadera
  2. Men det lät väl hur mysigt som helst att få åka iväg bara ni och ha tjejhelg, avis avis blev jag nu! Jag saknar vovvarna! KRAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får en supermysig helg!! Skönt för Alisa att vara utan lilla bråkstaken också :o)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Så fin bild på hundarna!

    Hoppas att helgen blev skön, kul och mysig!!! KRAAAM Y

    SvaraRadera