onsdag 18 november 2009

Jihoooooooooo


Jag är nyss tillbaka på jobbet igen efter ett besök hos örondoktorn och han kunde konstatera att min kropp har med lite hjälp lagat trummhinnan och infektionen i ytterörat är borta. Jag får bada hur mycket jag vill i Thailand utan att sätta propp i örat. Jag får inte dyka men det har jag ju aldrig lärt mig så jag vet inte varför jag skulle börja nu. =) Jag är såååå glad. Jag har gått med ett trasigt och trist öra i 1 ½ år och nu precis lagom till Thailand får jag ett så glädjande besked!!! Givetvis hade det inte varit världens undergång om jag varit tvungen att bada med fetvadd eller öronpropp men det är ju tusen ggr skönare att slippa.
Lite annat skoj:
Jag har nu köpt Buzz till min psp och provspelat... jätte kul. Så nu kommer tiden på planet gå fort. Jocke var så snäll och hjälpte mig att fixa mitt gamla föråldrade psp så det funkar med de nya spelen. Han var tvungen att radera alla spel han lagt in till sig själv och all musik för att göra det (han kan ju lägga in nytt förstås).
Snart är jag under 30-strecket i nedräkningen. Nu går det undan. Passen är framtagna. Hörlurar testade. Nu har jag så mkt för mig på helgerna framöver så det kommer gå i ett nafs.
Idag är jag sprudlande glad! Klart att mitt öra har med saken att göra men vilken härlig dag... tralla la laaaa.
Kram på er

4 kommentarer:

  1. FAN va skönt, jag ska minsann lära dig att dyka, nä nu skojade jag verkligen. Men va skönt att du kan bada hur som helst, GRATTIS!!! kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vad härligt, och nu hoppas vi verkligen attt du inte får något mer med ditt öra, att det håller sig friskt och kry resten av livet!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅ!!!! Vad skönt! Jag skulle väl kanske ta det lugnt med örat ändå. Men bara lite. Fan vad skönt att du kan bada massor massor massor. Jag tror att vi börjar närma oss en flygbokning. Vi får väl se hur saker artar sig. Jag är grymt avis just nu! Otroligt härligt med ditt glada humör. Känner lika idag!!! Kram Y

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT HÄRLIGT!!! Är så glad för din skull, för jag vet hur jobbigt du verkligen har tyckt att detta öra har varit!!!!

    Kul med Buzz-spelet... provspela inte för mycket utan spara det till resan :o)

    KRAAAAAAAM

    SvaraRadera