onsdag 4 november 2009

Uppdatering

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva. Jag har läst allas bloggar och sen inte riktigt tagit mig tid att skriva på min egen. Men nu så.
Vad har hänt sen sist??!! Tjaaa inte så där jätte mycket kanske.

Förra torsdagen var det branschträff (vill inte skriva ut vad den heter eftersom folk i branschen kanske söker på det och hamnar här). Det var verkligen super kul. Jag var en riktig mingeldrottning. Mina kollegor fick mitt sällskap i ca. 15 min totalt, resten av tiden var jag runt och pratade med alla mina gamla kollegor och det kändes verkligen som att ALLA var där. Det var jätte kul. Och jag hade på mig min chockrosa tröja så jag fick så många kommentarer att jag lyste upp höstmörkret i allt det svarta. Jag var hemma redan 23.20 men jag var så trött så trött så dagen efter kändes det inte som jag kunde vakna alls. Som tur va var det halvdag på fredagen.

På fredagen åkte jag och Siss S ned till Lidl och handlade massa roliga korvar och ostar. Sen kom Carina och Micke med barnen hem till oss och vi åt allt det goda. Det var fantastiskt gott och herregud va billigt det blev ändå. Vi tog verkligen allt vi kände för. Oliver, ostar, korvar, skinka, tapenade, melon och lite mer därtill och gott vin till det. Barnen var alla utklädda och gick och knackade dörr på kvällen. De fick ihop massa godis.

På lördagen var det höststädning med föreningen. Bläää... och jag kom ut 10.03 då hade folk redan satt i gång i fullfart. Vi krattade löv och sågade buskar. Sen grillade vi burgare som avslutning... eller vissa fortsatte efter det iallafall och ni kan få gissa vem/vilka det var.
Just det Göran med fru (gamla ordföranden). Vi andra bara skrattade och sa "låt dom jobba".

Sen åkte jag med Siss S m fam och spelade tennis. Därefter blev det en väldigt lugn kväll i soffan. Jocke hade handlat oxfilé som han stekte och gjorde sallad och hallomi till. MUMS!!!

Sen har det inte hänt så mkt mer.

Kramar till er alla!

PS. Nu börjar jag bli pirrig inför resan. Jag har surfat bikini utan framgång och butikerna är tomma på sånt. Finns det schysta bikinis därnere? DS.

4 kommentarer:

  1. Ja herre, nu är det inte långt kvar för dig :o) 45 dagar är ju nästan ingenting!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det finns mängder med bikinis härnere och du kommer ju i dem också!!! Du får ta med dig en gaammal och satsa på en ny inom kort!!! KRAAAAAAAM!

    SvaraRadera
  3. Vad du passar bra i den där starka färgen, passar din personlighet oxå!

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte också skriva att färgen var jättefin på dig!
    Sen kan man göra så att ingen kan googla sig till din sida. Det har jag gjort nu... Kram Siss Y

    SvaraRadera