tisdag 10 november 2009

inte många dagar kvar nu...

............................ "I have a dream".......................

Jag drömmer om resan nästan varje natt i någon form. Inatt drömde jag att jag inte kunde sova på planet för att jag svettades så mkt (jag måste ha varit svettig på riktigt).
Det är så nära nu att det känns långt borta, jag vet inte om ni fattar vad jag menar. Jag är rädd att tiden ska gå extremt långsamt nu så jag har satt upp några mål vad jag ska hinna innan resan. För alla vet ju att då går tiden så fort att man inte hinner allt.

Några grejer jag ska hinna:

* Havrix
* Hitta ny bikini
* Gå ner lite till i vikt eller jag har satt ett högt mål här för att tiden ska gå fort. 4 kg ned.
* Fixa min mp3-spelare
* Köpa nytt batteri till min psp (jag har hittat ett spel som t.o.m jag tycker är kul, Buzz)
* Köpa spelet Buzz
* Spara pengar till fickan (nu kommer tiden plötsligt att vara borta)
* Gå på julfest, åka till Karros land, åka på dop i Gbg, äta julbord (förhoppningsvis) med mamma och pappa.
* Hinna till flygplatsen i tid (det här är ju mitt minsta problem egentligen då jag är där ca 3 timmar för tidigt varje gång, och Jocke är förvånad att han går på det jag säger varje gång.)

Så ni ser vad jag gör för att tiden ska rinna iväg. Fast det är ändå så att den här tiden när man har något att se fram emot är ganska kul. Givetvis är det roligaste ATT komma iväg men jag kommer nog sakna den här tiden oxå när allt är som vanligt igen.

Jag hittade en sarong som jag hade på Kos -98 igår. Den ska med. Jag har börjat att tvätta lite sommarkläder förstår ni. Jag måste ju oxå prova kläderna så jag inte tar med mig nåt jag inte kommer i.

Jag har surfat så mycket på olika Thailandssidor och resesidor att jag snart blir ombedd att avlägsna mig för att jag överbelastar servern eller nåt. Kan någon komma på nåt mer jag kan surfa på inför resan?

Kramar till er alla

3 kommentarer:

  1. Härligt med en "att-göra-lista". Du ska se att tiden kommer att gå apfort!!
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Som sagt, du kan säkert mer om Kamala än vad jag kan nu när du är så välsurfad. Kolla om du hittar restaurangerna jag skriver om, bli medlem på thailandsforum, finns några att välja på, där har alla tips!!! KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Oj vad du skall hinna fara runt och ha dig (speciellt ha dig *S*) men tiden kommer bara svischa förbi!

    SvaraRadera