torsdag 12 november 2009

Nu börjar det krypa närmare


Nu har vi haft vårt första bekräftade svin på jobbet. Det börjar komma närmare. Vanligtvis är jag inte så himla rädd för influensor (räkna inte vinterkräksjukan för den är jag fortfarande livrädd för) men när man ska ut och resa känns det inte som man vill riskera att bli sjuk så man inte kan åka eller bli sjuk i Thailand. Så nu ska jag se till att få mig en spruta Havrix för att två veckor senare ta en spruta svin. Det är bara att hålla sig borta från svinsjuka människor och sprita händerna stup i kvarten till jag har vaccinerat mig.

Inatt drömde jag att jag hittade den perfekta bikinin och när jag satte på mig den hade jag Halle Berrys kropp. Så nu måste jag försöka hitta den bikinin i verkligheten. Kosta vad den kosta vill om man få HB's kropp på köpet. =)

Idag kommer Joacims ömma moder på besök. Så helgen bli nog ganska lugn för min del.
Jag är bjuden på inflyttningsfest på lördag men det blir nog bara att jag åker dit och överlämnar present tar ett glas bål och åker hem.
Jag längtar efter att få höra Erik sjunga i Idol imorgon. Han är min alltime-favorit tror jag.

Nu måste jag jobba...

Kramar

8 kommentarer:

  1. Usch vad deppigt med ett bekräftat svin!!! Här på jobbet har vi nästan konstaterat att kollegans barn har drabbats av svinet. Alla - precis alla - kännetäcken stämmer in!!
    HB´s kropp skulle jag kunna gå över eld för att få!! Trevlig dröm, skulle dock deppa när jag vaknade för att den inte var sann :o)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Får se till att ha 0,6 promille hela resan så kanske jag tror att jag är lika snygg. =) Kram Siss C

    SvaraRadera
  3. Du kommer att vara jättefin i din drömbikini, utan 0,6 promille!!! Du är ju en babe!!! Halle Barry är ju så klart supersnygg, men hon har ju inget liv om hon inte är snygg så det är väl inget att sträva efter??? Du är både snygg och har ett liv!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gissar att vi ändå kommer att ha 0,6 promille rätt många kvällar, med eller utan bikini :o)

    SvaraRadera
  5. Ann: Nakna med 0,6 promille... hahahahaha

    SvaraRadera
  6. Tack Lill Siss för de värmande orden. =)
    Kram Siss C

    SvaraRadera
  7. Jag älskar den lilla bilden. Skrev ut den och satte upp på vita tavlan på jobbet :o)

    SvaraRadera
  8. Ja visst är den gudomlig! =)

    SvaraRadera