måndag 12 mars 2012

Släpp fångarna loss det är vår...

Ja idag är det vår. Efter en trevlig helg med lire födelsedagsfirande med tillhörande mellofinal är det måndag igen.

Idag träffade jag Karro o Julie för en promenad. Vi svettade oss fram till ruccola och köpte lunchsallad och svettade sen oss hem till Karro igen.
Vi beslöt oss för att inta lunchen utomhus. Ut med filtar som John och Julie låg på. Det var sååå skönt.

Efter detta trevliga åkte jag och hämtade ut ett paket med ett par sandaletter och en top som jag beställt till resan. Skorna var bra men tröjan får jag nog vänta med tills jag blir 12 år igen. Förstår inte hur storlekar kan vara så fel!!! Den var för bred och slutade precis vid naveln.

Vidare är jag just i detta nu i Vällingby och köper lite nytt till hemmet. Kuddar till soffan och sånt. Jag vill ha färg. Det turkosa välkomnas tillbaka i kombination med grönt. Blir nog bra.

Här nedan är en söt bild på Ariel som älskar John som sin egen valp. Han sover och hon lade sig bredvid och vilar nosen på hans fötter.

Tack å hej!

Kraaaam

3 kommentarer:

  1. Jättesöt sandal, även med blek fot. Ser faktiskt inte att den är ovårdad. Va underbart med vårsol och att kunna fika på altanen med de små, åh va härligt. Jag skulle göra mycket för att få tillbaka lite av den tiden du har nu. Blir såå nostalgiskt av alla fina minnen som mammaledig. Fotot på Ariel på Johns fot..så oerhört söt!!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt att sitta på altanen och fika med små barn som leker på filtar i solen. Det skulle jag gärna också göra nu :o)

    Sandalen var supersöt!!! Vad roligt med nya grejor!! Sådant blir man glad av.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Altaaan! Å jag vill också ha en sån! Njut ordentligt av den i vår! Ariel är världens goaste! Jag vill ha en sån också! Jag tar gärna en John också, världens sötaste! Njut av allt! Jag njuter lite genom dig nu! Kraaaam

    SvaraRadera