onsdag 7 mars 2012

Min dag!

Jaha då är man 32 år då. Känner mig inte alls annorlunda mot igår faktiskt.

Imorse firade Jocke mig med att laga god omelett och paket. Paketet innehöll ett puder och en puderborste från id bare minerals. Han hade observerat att min gamla borste var gnagd på av Ariel Så han tänkte att jag behövde en ny. Han är ju lite rolig för att han alltid tar reda på grejerna han köper så han sa att det var äkta get- och ponnyhår. Haha!
Jag kunde byta om jag ville till en borste av mårdhår???!!!!

Sen promenerade jag, Sara och Birk till Coop. Solen strålade på oss, det kändes som vår i luften.
Därefter bjöd Sara på mkt god laxsallad. Den var så fräsch och mumsig. Sen mumsade vi i oss en fika oxå. Jag var kvar ända tills jag skulle hämta Jocke på jobbet. En väldigt mysig dag.

När vi kom hem satte Jocke ett glas bubbel i handen på mig och började laga mat. Jag hade önskat torsk med äggsås och så blev det. Mycket gott!!!! Tyvärr ingen bild.

Men nån bild på John kan jag bjuda på. :)

Kramar och tack för idag!!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis lite i efterskott!

    Men han är världens sötaste bebis,jag sa häromdagen till Sara att jag nog tyckte att han var den sötaste jag sett, men så är det säkert inte, finns ju en massa som varit söta bebisar runt omkring oss, men just nu känns det i alla fall som han är det sötaste jag sett.

    Underbar bild den sista, jag ler stort när jag ser honom-

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt mysigt, trevligt och gott igår! John är så söt så man nästan spricker. Han är ju så förbaskat glad också :o) Mysungen!!!

    Gott, gott, gott med torsk o äggsås. Måste jag göra SNARAST!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. GulleJohn! Jag älskar bilderna på honom!
    Bra present!

    Oj, nu skriker Sally där uppe, hinner inte skriva mer.

    Kram!

    SvaraRadera