måndag 26 mars 2012

Pass. Check!

Då har vi varit och hämtat ut Johns pass. Så nu är det bara att ut och flyga. När fotot skulle tas var John helt upptagen av allt folk därinne så polismannen stack ut en lång pinne med en röd stickad klocka på och knackade på kameran. John vände chockad huvudet mot kameran.
Här är resultatet.

När jag kom in efter veckohandlingen idag insåg jag att John behövde ett bad minst sagt (behöver inte förtydliga hoppas jag). Så jag satte honom i handfatet och där trivdes han bra.

Imorgon ska jag in och luncha med en kollega. Blir skoj med en tur till stan. Jag hoppas kunna locka henne till Raw som serverar en fantastisk japansk krispy lax.

Ha re så länge!

Kraaaaaaaam

5 kommentarer:

  1. Så sött med passfoton på de där små, de blir som en själv aldrig riktigt naturliga, haha, fast bra mycket sötare förstås ;o) Härligt hur han kan bada i handfatet, då är man inte så stor!!!

    KRAAAAAM

    ps, mail kommer!

    SvaraRadera
  2. Hahah vilken badkille. Han gillar inte att bli fotad naken, bäst att dra ihop sig. Helt underbara bilder. Bra passfoto, han ler ju lite. Ha en jättetrevlig dag. Puss o kram, mamma

    SvaraRadera
  3. *L* vilken söt liten badkille, och så bra passbilden blev, kanske är melodin att ha en pinne att knacka med :-)

    Tänk att han får plats i handfatet, han är inte så stor ändå den lilla människan.

    Ha en ljuvlig stadsdag i vårsolen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT i handfat!!!!

    Vad härligt att någon kan bli bra på en passbild :o) Då finns det hopp om livet!!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. Asså han e verkligen sjukt söt er son lilla john!!! Så kul det där med passfoto. För nåt år sedan när jag var och fixade passfoto höll mamman i sin bebis medans passtanten tog en pinne med ett gossedjur som hängde på. Hade aldrig sett förut såg askul ut. Och vad jag förstod på dig så var det lika för John. Undra hur dem gjorde på oss... mitt första passfoto ser jag as arg ut på och har gråtit i massor!! / kram A

    SvaraRadera