torsdag 15 mars 2012

Mixmax!

Igår skulle jag ha träffat Malou för en promenad i solen men hennes jobb kom i vägen. Jag packade istället in hundarna i bilen och åkte till lövsta. Vovvarna älskar Lövsta. Efter det åkte vi till plantagen och shoppade lite barrväxter och ett keramikhjärta. Sen plockade vi upp mormor och åkte till morfars grav. Jag hade gått förbi dagen innan och det såg mindre kul ut. Mormor skippade rullatorn och använde vagnen istället.

Idag har jag o John varit i Norrtälje och hälsat på en kollega till mig som fick barn 3 veckor innan mig. Vi tog en promenad vid vattnet och gick in till den lilla staden. Sen gick vi tillbaka hem till Jeanette (kollegan alltså) och åt lunch. Tom ka gaisoppa åt vi och John fick smaka en sked... Först såg han ut att avsky det men när han svalt viftade han med händerna och gapade som en liten fågel. Han fick en sked till. :)


Här kommer en samling bilder.

Das war alles!

Kraaaam

4 kommentarer:

  1. Söta bilder på sötnosen! Och söta mormor :) Ni var inte inne på GANToutlet och kikade i Norrtälje?
    Skulle gärna kolla in deras barnutbud, och drömmen, att de får in GANT home, mumma!

    Oh well, vi kan orda om det imorgon!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka goa bilder på John och Ariel. Fint att mormor fick komma ut tillsammans med dig. Hon pratade om det när jag ringde. Hon var jättelycklig att få vara med en stund. Vilken utflykt du var på, ända till Norrtälje, kul kul. Härligt med så fina dagar nu och med dina promenader varje dag. Ha de jättebra och "nyp" John från mormor. Puss o kram, mamma

    SvaraRadera
  3. Åh vilka söta bilder på mormor, John och Ariel. Bäst är ju ändå när John vill mumsa lite på på Ariel, så otroligt sött! Lilla mormor fick jag se också, hon ser ju så glad ut!!! Önskar att jag kunde trycka på en knapp och vara hemma för en stund. Det gör ont i mig ibland över att inte kunna vara hos er lite mera.

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder och vad mysigt det måste ha varit för mormor att vara med er!

    Super-super-söt liten R2D2 som hängde i vagnen!! HA HA... måste visa killarna!!!

    Ha en jättebra helg!!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera