fredag 18 december 2009

Sista arbetsdagen i år...

Resfebern är ett faktum. Min mage pirrar var 5'e sekund. Jag får knappt i mig frukostmackan.
Boken på bilden kanske jag borde ha köpt. =)
Igår kväll sorterade jag upp mina kläder i kategorier för att se fall det saknades nåt. Jag tyckte att det kändes som det saknades nåt så jag vart tvungen att kolla på bilderna från förra årets resa för att se vad jag hade på mig. Fick inte direkt något uppslag men resfebern satte fart på riktigt.
Imorse när jag kom till jobbet så skrattade en kvinnlig kollega när hon såg mig och kom fram och gav mig en kram.. "Är du resfebrig idag?" frågade hon. Så tydligen syns det oxå.
Från mitt stora fönster vid min plats ser jag flygplan fara kors och tvärs över himlen... å på söndag är det min tur.

Jag skulle ha träffat två kompisar igår men den enes barn var risig i kistan så jag avstod.. skulle hellre dö än att bli magsjuk på flygresan. Så jag åkte förbi V-by på vägen hem och tog mig min Havrix. Skönt... en sak till att pricka av på listan.

Idag får jag gå lite tidigare från jobbet eftersom jag ska fixa mina naglar. Det var inga problem tyckte tunikan eftersom jag förmodligen kommer vara helt spattig efter lunch iallafall.

Vet inte om jag kommer blogga mer nu innan jag är framme i Thailand...

Darriga kramar

4 kommentarer:

  1. VAD HÄRLIGT MED SISTA ARBETSDAGEN!!!!! Själv har jag två kvar och sedan kan jag också ge upp för i år :o)
    Resfeber hör till tycker jag.
    KRAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt med resfeber!!! Även jag har pirr inför er ankomst och det är en underbar känsla men det är förstås liiite annorlunda för er, kraaaaaaaaaaam!!!

    SvaraRadera
  3. Men tänk vad skönt ni kommer att få! Snart sitter ni där med invandrarna och njuter :-)

    SvaraRadera
  4. Jag hade hoppats på att du hade skrivit ett till inlägg idag. Hoppas att Jocke mår bättre och att resan till fjärran land går bra så att ni bara kan tänka på hur härligt ni får det när ni kommer fram. Ja, nu har ni redan lyft.. KRAAAAAAAM Y

    SvaraRadera