fredag 25 december 2009

En dag på stranden...

Igår var det ju julafton så vi julade oss så mkt vi kunde med palmer som omgivning. =) Jag tycker att vi lyckades riktigt bra. Det var en mysig dag. Bilder har ni säkert sätt på Siss A's blogg.

Idag åkte jag, Jocke, Alex och Aske till stranden. Marcus körde oss. Vi lekte med bollar och solade.
Jätte skönt. Vi tog oss varsin pannkaka oxå. Jag har ju längtat efter en bananpannkaka sen jag kom. CHECK (jag bockar av saker jag måste hinna).

Sen kom Marcus och hämtade oss för killarna ska på bio de ska se Avatar. Jag och Ann ska lyxa med manikyr och sånt under tiden.

En liten beskrivning av mina ben: Det ser ut som jag fått ebola... myggorna i Svedala är ointresserade av mig men här nere har de fest på mina ben varje kväll. Tror att de har öppnat ett disco vid fotknölen på mitt vänstra ben!!

KRAAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Ja se dunkadunkamyggor, de är värsta sorten...

    SvaraRadera
  2. Fy fasiken för myggorna!!!! Skulle de inte vara lugna så här års?????
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Myggoarty låter exotiskt. Här är i alla fall myggfritt. Vi har haft en lugn och trevlig julafton. Försökte ringa på Anns mobil men tyvärr fick vi inget svar. Vi tänkte på er och förstår att ni hade det bra tillsammans. Idag kommer Sara med familj på lite jullunch. Puss o Kram från mamma o pappa

    SvaraRadera