fredag 11 december 2009

Inspirerad av alla julrim...

Resfebern ställer till det i magen,
Jag tänker på resan mest hela dagen.

Drömmar på natten, drömmar på dan
Snart får jag lämna den gråa stan

Jag byter den gladeligen mot soldränkta stränder
När jag kommer hem har jag av bikinin fått ränder.

9 nätter kvar att i Sverige gå till sängs
Jag längtar mycket efter maten på Deng’s

Tänk att jag snart får träffa Siss A med familj
De ser ut som choklad och vi som vanilj

Jag har aldrig längtat så mycket
så jag kan knappt rimma i det här stycket

Äta sill med sand under fötterna
och kanske dricka direkt ur kokosnötterna

Det blir en annorlunda jul i år
En att minnas så länge det bara går

Åhh så härligt det ska bli
Jag längtar ihjäl mig systra mi

Kramar till alla och en glad Lucia


3 kommentarer:

  1. Nu fick du mig uti tårar att brista, se till att fortast möjligt hit kvista!!! Längtar så oerhört mycket!!! KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. FAAAAAAAAAAAAAAN Vad bra!!! HA HA... du är ljuvlig!!!!
    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Oj vad grymt! Av Thailand du snart ser mer än en skymt! eh... nåväl! KRAAAAAAAM Ses snart/Y!

    SvaraRadera